  • 1. Data: 2016-04-17 16:21:32
    Temat: Oglądalność a reklamy
    Od: z <...@...pl>

    Pewnie wielu z Was wkurzają nachalne, monotonne, wkurzające w dużej
    dawce reklamy.
    Przypadkiem usłyszałem jak fachowcy od sprawdzania oglądalności wygadali
    się że blok reklamowy powoduje spadek oglądalności od 40 do 50%.
    O co tu chodzi? Reklamodawcy i nadawcy są debilami czy tylko
    niedoinformowanymi nieudacznikami? :-)
    Gdyby ograniczyć ilość reklam zyskali by wszyscy od widów przez nadawców
    po reklamodawców.

    Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)

  • 2. Data: 2016-04-17 22:07:35
    Temat: Re: Oglądalność a reklamy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-17 o 16:21, z pisze:
> [...]
    > po reklamodawców.
    >
    > Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)

    Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-04-18 07:22:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 22:07, Adam pisze:
    > Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?

    A co za różnica? Specjalistka nie robiła rozróżnienia.

  • 4. Data: 2016-04-18 07:54:40
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 18/04/2016 06:22, z wrote:

    > A co za różnica? Specjalistka nie robiła rozróżnienia.

    ale kto Ci każe oglądać?

    c.

  • 5. Data: 2016-04-18 17:35:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 07:54, Cezar pisze:
    > ale kto Ci każe oglądać?

    Kazać nie każe ale lubię ;-)

    Dostrzegam pewny feler w usługach za które płacę z mocy ustawy jak
    również i dobrowolnie. Chciałbym go naprawić albo się dowiedzieć kto
    nieroztropnie doprowadza do złego rozporządzenia moimi podatkami :-)

  • 6. Data: 2016-04-18 17:49:20
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 18/04/2016 16:35, z wrote:

> [...]
    > również i dobrowolnie. Chciałbym go naprawić albo się dowiedzieć kto
    > nieroztropnie doprowadza do złego rozporządzenia moimi podatkami :-)

    To jest akurat proste. To rząd, który "wybrałeś".

    c.

  • 7. Data: 2016-04-18 19:52:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 17:49, cezar pisze:

    > To jest akurat proste. To rząd, który "wybrałeś".

    Pudło. Poprzedniego też nie wybrałem a takie same nieudaczniki były :-)

  • 8. Data: 2016-04-19 22:53:44
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "z" napisał:

    > Pudło. Poprzedniego też nie wybrałem a takie same nieudaczniki były :-)

    Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
    targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.

    Pzdr

  • 9. Data: 2016-04-20 08:06:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 22:53, Kamil pisze:
    > Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
    > targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.

    Podchodzę do tematu merytorycznie. Tak. Tak można a nawet trzeba.
    NIEUDACZNIKI przedtem i teraz.

  • 10. Data: 2016-04-20 13:08:28
    Temat: Re: Ogl?dalno?ć a reklamy

    Tue, 19 Apr 2016 22:53:44 +0200, w <nf65sq$3oo$3@node2.news.atman.pl>, "Kamil"
    <m...@t...pl> napisał(-a):

    > Takie same nieudaczniki? Nie widzisz różnicy między złodziejami, aferałami i
    > targowiczanami a nieudacznikami? Nie podejrzewam Cię o lemingozę.

    Chyba miało być:
    " Nie widzisz różnicy między złodziejami i aferałami a targowiczanami i
    nieudacznikami?"