  • 1. Data: 2019-04-26 00:03:22
    Temat: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    W ferworze organizowania zlotu innej grupy wpadł mi do głowy trochę
    szalony pomysł. Może nie spotka się z żadnym zainteresowaniem, ale
    spróbować warto.

    Co elektroniczne towarzystwo powiedziałoby na to, żeby któregoś wieczoru
    oderwać się od lutownic i spotkać gdzieś w Polsce na piwie lub herbacie
    (co kto woli)? Nie wiem, czy były już takie inicjatywy, ale siedzę tu już
    dwudziesty rok i nie pamiętam żadnej.

    Jeśli pisalibyście się na takie spotkanie, to napiszcie proszę od razu
    miasto lub województwo, które preferujecie, i spotkamy się w tam, gdzie
    większości chętnych będzie najbliżej. Data do ustalenia jeśli w ogóle
    będzie jakieś zainteresowanie.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 2. Data: 2019-04-26 02:57:32
    Temat: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..
> [...]
    > miasto lub województwo, które preferujecie, i spotkamy się w tam, gdzie
    > większości chętnych będzie najbliżej. Data do ustalenia jeśli w ogóle

    Ze względu na stan zdrowia (i finansów) raczej Warszawa, bądź najbliższe
    okolice, bezpośrednio dostępne komunikacją miejską, bądź kolejową, jeszcze
    się czuję nie najmocniej, choć zdrowie powoli wraca. Albo ktoś z autem za
    udział w paliwie. Drobne piwo na miejscu OK, nie mam na lekach
    bezpośredniego przeciwwskazania do C2H5OH (nie mylić z "Elką", nie obawiam
    się). Chętnie poznam rozmówców. Wezmę udział, jeśli nie będzie kolizji z
    innymi sprawami.

  • 3. Data: 2019-04-26 11:12:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Friday, April 26, 2019, 12:03:22 AM, you wrote:

> [...]
    > oderwać się od lutownic i spotkać gdzieś w Polsce na piwie lub herbacie
    > (co kto woli)? Nie wiem, czy były już takie inicjatywy, ale siedzę tu już

    Masz bardzo złą pamięć Adamie. Zloty są co roku... Po prostu nie są
    ogłaszane na grupie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2019-04-26 11:53:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RoMan,

    Friday, April 26, 2019, 11:12:11 AM, you wrote:

    > Masz bardzo złą pamięć Adamie. Zloty są co roku... Po prostu nie są
    > ogłaszane na grupie.

    Na co ślepemu oczy? Nie ta grupa!

    Rzeczywiście na _tej_ grupie też nie pamiętam zlotów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2019-04-26 12:46:51
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Jestem za.
    Pasuje każdy termin. każde miejsce.
    Preferowane okolice Warszawy.

    Adam Górski

  • 6. Data: 2019-04-26 15:45:42
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Masz bardzo złą pamięć Adamie. Zloty są co roku... Po prostu nie są
    > ogłaszane na grupie.

    Jeśli nie są ogłaszane, to nie są grupowe... :) (tak, doczytałem że chodzi
    o inną grupę, pewnie p.m.s. -- na której zlocie swoją drogą też bym się
    chętnie pojawił)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 7. Data: 2019-04-26 16:33:47
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 00:03, Queequeg pisze:
    > Nie wiem, czy były już takie inicjatywy, ale siedzę tu już
    > dwudziesty rok i nie pamiętam żadnej.

    Chyba nawet sam proponowałem, to były czasy, gdy był tu aktywny Marek
    Dzwonnik i Andrzej Kamieniecki. Nigdy ich osobiście nie spotkałem, a
    wiele wnosili wiedzy w tej grupie.

    > Jeśli pisalibyście się na takie spotkanie, to napiszcie proszę od razu
    > miasto
    Warszawa, Piaseczno - najchętniej te okolice.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2019-04-26 19:57:25
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Warszawa, Piaseczno - najchętniej te okolice.

    Się okazuje że to tajna grupa warszawska! Póki co, to my z RoManem
    jesteśmy z interioru :)
    Wojtek

  • 9. Data: 2019-04-26 21:19:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Masz bardzo złą pamięć Adamie. Zloty są co roku... Po prostu nie są
    > ogłaszane na grupie.

    Wyszła Szydło z worka ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2019-04-26 22:39:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

> [...]
    > wiele wnosili wiedzy w tej grupie.
    > Warszawa, Piaseczno - najchętniej te okolice.

    Jeśli zlot ma być ogólnopolski, to na pewno nie w DC :P

    --
    Best regards,
    RoMan