  • 1. Data: 2024-03-29 22:14:02
    Temat: Ogrzewanie 2023/2024.
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    Cześć.
    Pytanie - czy u Was też widoczne są na rachunkach skutki ocieplenia?
    Porównuję właśnie bieżący sezon grzewczy do poprzednich i wyszło mi
    zużycie energii ok. 2000kWh (dokładnie 1934) w tym sezonie (CO+CWU),
    przy starszych raportach 3000-4000kWh.
    Też tak macie?
    Oczywiście na koszty ogrzewania się to nie przełożyło, bo wypadłem poza
    limit całym domem i sumarycznie zapłaciłem podobnie, ale coś jest na
    rzeczy z tym, jak ciepło się u nas robi...

    yarecky.