  • 1. Data: 2016-11-27 23:25:15
    Temat: Okleiny Projekty
    Od: zylak <lukaszzelazny@_NOSPAM_onet.pl>

    WItam !
    Piszę z zapytaniem czy ktoś orjentuję się nad dobrym grafikiem który
    zrobił by projekt okleiny do Yamahy R125 :D Chyba że znaciem może jakieś
    programy do takiej robótki to prosił bym o podpowiedz :D

  • 2. Data: 2016-11-28 16:13:41
    Temat: Re: Okleiny Projekty
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 27.11.2016 o 23:25, zylak pisze:
> [...]
    > zrobił by projekt okleiny do Yamahy R125 :D Chyba że znaciem może jakieś
    > programy do takiej robótki to prosił bym o podpowiedz :D

    ja mam taki program ale producent napisał, że do jego obsługi trzeba
    mieć ukończone 10 lat

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ