  • 1. Data: 2017-01-15 10:49:57
    Temat: Okragłe, USB-A, do obudowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Rozglądam się nad mocowaniem 2x gniazda USB A do obudowy.

    Nie ukrywam że najbardziej mi pasuje wywiercenie *okrągłego* otworu pod
    te gniazda. Fajnie jak by były estetyczne. I dokrecane pierścieniem, nie
    śrubami.

    Coś takiego:

    https://a.allegroimg.com/original/01dd24/741f3ab8494
    3ae05313830e8380a

    Tylko zamiast wtyczki samochodowej - gwint.

    Niestety sprawa sie komplikuje kiedy tego szukam. Albo są kwadratowe
    mocowania z doatkowymi otworami pod śruby albo pojedyncze albo jakies
    wodoodporne z gumowa klapka (bez niej wygląda jak katastrofa).

    Obejrzałem allegro, tme i kilka sklepów zagranicznych i jakos od reki
    nie widzę. Pewno źle szukam lub mam pecha. Ma ktoś pod reką jakiś namiar?

  • 2. Data: 2017-01-15 13:28:43
    Temat: Re: Okragłe, USB-A, do obudowy
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-01-15 10:49, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Obejrzałem allegro, tme i kilka sklepów zagranicznych i jakos od reki
    > nie widzę. Pewno źle szukam lub mam pecha. Ma ktoś pod reką jakiś namiar?

    http://allegro.pl/gniazdo-zapalniczki-plus-2-x-usb-1
    2v-i6668223327.html

    ale trzeba wywalic przetwornice i przylutowac sie do gniazdek

  • 3. Data: 2017-01-15 23:01:42
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Rozglądam się nad mocowaniem 2x gniazda USB A do obudowy.
    W TME patrzyłeś? Były tam fajne okrągłe gniazda, mi się podobały i
    fajnie mocowane.
    U mnie jednak ekonomia zwyciężyła, bo niestety drogo było.