  • 1. Data: 2014-08-27 12:18:11
    Temat: Okres wypowiedzenia - miesiąc kalendarzowy czy 30-dniowy?
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Hej,

    Taka sytuacja - umowa na czas określony, okres wypowiedzenia 1 miesiąc.
    Czy to jest miesiąc kalendarzowy, czy po prostu 30 lub 31 dni? Tzn. jeżeli
    złoży się wypowiedzenie przykładowo na początku września, to umowa wygasa
    po 30 dniach, czy dopiero październik byłby tym miesiącem wypowiedzenia i
    wygasłaby z końcem października?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-08-27 14:14:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Aug 2014 10:18:11 +0000, Gof napisał(a):

> [...]
    > umowa wygasa po 30 dniach, czy dopiero październik byłby tym miesiącem
    > wypowiedzenia i wygasłaby z końcem października?

    Pracuje do 31.10 włącznie.

  • 3. Data: 2014-08-27 15:28:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-27 12:18, Gof pisze:
    > Hej,
    >
    > Taka sytuacja - umowa na czas określony, okres wypowiedzenia 1 miesiąc.

    Nie jest możliwa taka sytuacja.

> [...]
    > po 30 dniach, czy dopiero październik byłby tym miesiącem wypowiedzenia i

    Z uwagi na wadliwy termin wypowiedzenia, nie jest możliwe wypowiedzenie
    takiej umowy.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-08-27 15:31:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-27 14:14, jureq pisze:

    > Pracuje do 31.10 włącznie.

    Pracuje do końca okresu zawartej umowy.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-08-27 16:15:29
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Z uwagi na wadliwy termin wypowiedzenia, nie jest możliwe wypowiedzenie
    > takiej umowy.
    A skąd wiesz, że nie było klauzuli?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 6. Data: 2014-08-27 16:26:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-27 16:15, Stokrotka pisze:

    > A skąd wiesz, że nie było klauzuli?

    Bo klauzula może być 2-tygodniowa.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-08-27 16:29:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Bo klauzula może być 2-tygodniowa.

    A, dzieki.

  • 8. Data: 2014-08-27 21:43:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.08.2014 15:28, Liwiusz pisze:

    > Nie jest możliwa taka sytuacja.

    > Z uwagi na wadliwy termin wypowiedzenia, nie jest możliwe wypowiedzenie
    > takiej umowy.

    A skąd wiadomo o jaki rodzaj umowy chodzi? Popraw mnie jeżeli się mylę,
    ale jeżeli to np. umowa najmu to możliwy jest choćby i półroczny okres
    wypowiedzenia.

    p. m.

  • 9. Data: 2014-08-27 21:45:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Pytający nie pisze, to strzelam. Jakie pytanie, taka odpowiedź :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2014-08-28 00:04:02
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.08.2014 21:45, Liwiusz pisze:

    > Pytający nie pisze, to strzelam. Jakie pytanie, taka odpowiedź:)

    Ale nie napisałeś że strzelasz i wychodzi na to że wszystkie umowy na
    czas określony mogą mieć tylko 2tyg okres wypowiedzenia. Aż zajrzałem do
    KC :)

    p. m.