    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Okulary z polaryzacją a ekran telefonu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 27 Jul 2018 14:59:49 GMT

    W nowym telefonie zauwazyłem dziwna przypadłosc - mianowicie jezeli
    trzymam go pionowo to przez okulary przeciwsłoneczne ekran jest zupełnie
    czarny.
    Po przekreceniu do poziomu widac normalnie.

    Nie spotkałem sie jeszcze, zeby efekt był az tak mocny, polaryzacja
    zawsze powodowała ze w zaleznosci od obrotu ekranu obraz był bardziej lub
    mniej widoczny ale nigdy nie był czarny w 100%.

    To jakas wada egzemplarza czy po prostu tak ma byc i musze zmienic
    okulary? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie