  • 1. Data: 2016-09-23 11:23:26
    Temat: Olej silnikowy w samochodzie czy jest tak ważny?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Rozglądam się za kupnem samochodu.
    Łażę po różnych forach samochodowych.
    Ludzie mają różne problemy, ale z reguły wątek z olejem
    silnikowym to ma postów od cholery i trochę.

    Powiem szczerze że ja to w swoim wymieniam jak wymieniam.
    A na forach dyskusje czy co 10 tys czy 15.
    Nie przesada to jest?

    Z innej bajki
    Wiem że traktor to jest zupełnie inna bajka zwłaszcza c330 z 1979 roku.
    Ale dziadek też nie miał głowy do tego typu spraw.
    I kiedyś przy wymianie sprzegła postanowił wymienić.
    Trzeba było miskę olejową odkręcić bo tak był gesty

    Wiec jeszcze raz
    jak podejść do tematu gdy samochód traktuje się jako czarną skrzynke
    czyli ma jechać.

  • 2. Data: 2016-09-23 11:45:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >jak podejść do tematu gdy samochód traktuje się jako czarną skrzynke
    >czyli ma jechać.

    Czytasz ksiazke zalaczona do samochodu, a tam napisane "odwiedzic
    stacje obslugi co 15 tys km".
    Czasem nawet sie stosowny napis w samochodzie wyswietla.

    Zaciskasz zęby, jedziesz do ASO, odbierasz auto wieczorem czy na drugi
    dzien, wyciagasz karte kredytowa i wyjezdzasz zadowolony :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-09-23 12:09:14
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Trzeba było miskę olejową odkręcić bo tak był gesty

    póki trochę go tam jest i smaruje to się nie zatrze tylko zużywa się
    wszystko o wiele szybciej.

    A jak już go tak mało, że nie smaruje to daleko nie zajedziesz.

    Chyba z 5 km ujechali golfem TDI w galileo po spuszczeniu oleju.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2016-09-23 12:14:34
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-23 o 12:09, Agent0700 pisze:

> [...]
    >
    > A jak już go tak mało, że nie smaruje to daleko nie zajedziesz.
    >
    > Chyba z 5 km ujechali golfem TDI w galileo po spuszczeniu oleju.

    no ale to wcześniej na zakrętach zaczyna świecić czerwona kontrolka
    oleju, więc idzie się zorientować :)

  • 5. Data: 2016-09-23 12:17:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Czytasz ksiazke zalaczona do samochodu, a tam napisane "odwiedzic
    > stacje obslugi co 15 tys km".
    > Czasem nawet sie stosowny napis w samochodzie wyswietla.

    I ja to rozumiem
    ale np tutaj na forum
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26202&hi
    ghlight=jaki+olej

    500 podstron!!!!!

  • 6. Data: 2016-09-23 12:18:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    > no ale to wcześniej na zakrętach zaczyna świecić czerwona kontrolka
    > oleju, więc idzie się zorientować :)

    http://memy.pl/tag/olej :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-09-23 13:15:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    wymieniaj co 15kkm ale jak wymienisz po 50kkm to też nic się nie stanie
    złego. No może bardziej opornie filterek i korek będą się odkręcać ale
    poza tym to luz;)

  • 8. Data: 2016-09-23 13:59:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

> [...]
    > silnikowym to ma postów od cholery i trochę.
    >
    > Powiem szczerze że ja to w swoim wymieniam jak wymieniam.
    > A na forach dyskusje czy co 10 tys czy 15.

    10 tys to może przesada. Mało trochę. Nie chce się.

    Chciałbym mieć wymienne filtry wkłady. Wtedy fitr wymieniałbym
    "pod prądem" co 10 tys a olej co 20 tys ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 9. Data: 2016-09-23 14:35:56
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2016-09-23 13:59:56 niejaki PiteR napisał:
    > Chciałbym mieć wymienne filtry wkłady. Wtedy fitr wymieniałbym
    > "pod prądem" co 10 tys a olej co 20 tys ;)

    niektóre starsze cytryny tak mają
    i nawet odpowiedni wpis w instrukcji

    --
    P0zdrawiam