  • 1. Data: 2014-07-22 10:53:49
    Temat: Olej w głowicy
    Od: Arekkk10 <Arek.luty@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, mam problem ze swoim skuterem, niedawno wymieniłem cylinder 50 tłok
    i uszczelki zaworów.Pojawił się problem kiedy chcę go odpalić to z głowicy
    tryska olej, no to pomyślałem, że może coś nie tak z pierścieniami,
    zdjąłem głowicę, cylinder przytrzymałem ręką i zacząłem kręcić
    magnetem.Okazało się że, pierścienie są okej.Pomocy !

  • 2. Data: 2014-07-22 14:28:05
    Temat: Re: Olej w głowicy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arekkk10 <Arek.luty@_nospam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > zdjąłem głowicę, cylinder przytrzymałem ręką i zacząłem kręcić
    > magnetem.Okazało się że, pierścienie są okej.Pomocy !

    Odpalasz go ze zdjętą pokrywą zaworów? Jeżeli tak to tam ma tryskać olej,
    z założoną pokrywą będzie OK.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-07-23 19:14:41
    Od: Arekkk10 <Arek.luty@_NOSPAM_wp.pl>

    Adam Wysocki napisal

    > Odpalasz go ze zdjętą pokrywą zaworów? Jeżeli tak to tam ma tryskać olej,
    > z założoną pokrywą będzie OK.

    (na niebiesko) W głowicy wymieniłem uszczelki więc tylko zostały pierścienie.W
    opakowaniu dostałem dwa rodzaje pierścieni R1(cieńsze) R2(Grubsze) które
    założyć??

  • 4. Data: 2014-07-23 22:05:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    te
    http://u.42.pl/2Uhe

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2014-07-25 15:30:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

> [...]
    > opakowaniu dostałem dwa rodzaje pierścieni R1(cieńsze) R2(Grubsze) które

    Powiem jeszcze raz, prościej. Bez pokrywy ma chlapać olejem. Tak ma być.
    To nie jest zepsute. To jest normalne. Jak założysz pokrywę i będzie
    szczelnie, to nie będzie chlapać.

    http://motogof.tumblr.com/