  • 11. Data: 2018-11-04 21:14:01
    Temat: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    Od: s...@g...com

    > Ale potem było coraz bardziej tragicznie...

    Bo co?!? Bo piszę prawdę która Ci się w czapce nie mieści?!?

  • 12. Data: 2018-11-05 12:03:05
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 09:53, s...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > 1. Idea Open Source powstała w amerykańskich kręgach akademickich związanych z
    systemem Unix. Jednym z jej głównych liderów był (i jest) Rysiek Stallman (nazwisko
    wskazuje, że jest Żydem).

    Do tego jeszcze jest innej orientacji, jeździ rowerem, zajmuje się
    ekologią i wspiera feministki.
    Niewykluczone, że popiera też KOD.

    1000% patriota

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 13. Data: 2018-11-05 12:56:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> wrote:

    > Ale potem było coraz bardziej tragicznie...

    Szyk jest zwyczajnie chory.

  • 14. Data: 2018-11-05 17:04:41
    Od: s...@g...com

    > Szyk jest zwyczajnie chory.

    Sam jesteś chory!

  • 15. Data: 2018-11-06 15:32:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > Sam jesteś chory!

    To nie ja twierdzę, że mam wszczepione implanty, przez które kontroluje
    mnie cywilizacja UFO, a Bóg zaproponował mi misję ocalenia Polski, której
    nie mogę wykonać, bo mieszkam z rodzicami.

  • 16. Data: 2018-11-07 17:32:38
    Od: s...@g...com

    > To nie ja twierdzę, że mam wszczepione implanty, przez które kontroluje
    > mnie cywilizacja UFO, a Bóg zaproponował mi misję ocalenia Polski, której
    > nie mogę wykonać, bo mieszkam z rodzicami.

    Najwyraźniej masz problem z tym, że piszę jak jest...

  • 17. Data: 2018-11-08 12:20:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

    > Najwyraźniej masz problem z tym, że piszę jak jest...

    Nie nazwałbym tego problemem.

  • 18. Data: 2018-11-08 13:23:24
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 17:04:42 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Sam jesteś chory!

    oni sa chorzy na cos gorszego na rodzaj nieuleczalnego buractwa (przerost
    konwencjonalnej a ciezkiej jak olow tepoty widocznej dla mnie na pierwszy rzut oka)

    co do szarakow to ze zdziwieniem przyznam (bo wczesniej jaos nigdy w zyciu o nich nie
    slyszalem) odkrylem ze np rezyster filmu symetria o nich mowi

    https://www.youtube.com/watch?v=xe1gp6Qm6hQ

    jest tez duzo materialow na te tematy ezoteryczne, o karmie i temu podobnych
    sprawach... jest to ciekawe tylko moj problem polega na tym ze nie mam tyle casu by
    to przesluchiowac - dlatego fajnie gdyby np szyk opowiedzial jeszcze pare
    najciekawszych rzeczy bo w tym siedzi i moze bym sie dowiedzial czegos w latwiejszy
    sposob?

    masz cos ciekawago do opowiedzenia szyk? co tam u szarakow co tam z karma a moze cos
    jeszcze nowego?

  • 19. Data: 2018-11-08 13:30:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > masz cos ciekawago do opowiedzenia szyk? co tam u szarakow co tam z
    > karma a moze cos jeszcze nowego?

    NTG. FUT -> pl.misc.paranauki (lub od razu pl.test).

  • 20. Data: 2018-11-08 15:50:30
    Od: s...@g...com

    > masz cos ciekawago do opowiedzenia szyk? co tam u szarakow co tam z karma a moze
    cos jeszcze nowego?

    Faktycznie sporo materiału opublikowałem na pl.misc.paranauki i dalej zamierzam tam
    publikować (bo mam nowe spostrzeżenia i wnioski)...
    Jak Cie te tematy interesują to zapraszam do archiwum i do bieżącej dyskusji na:
    pl.misc.paranauki .