  • 11. Data: 2017-06-19 21:38:24
    Temat: Re: Opona sie popsuła :D
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 9:33 PM, sirapacz wrote:
    >> Juz pisałem, około 140.
    > nie pisałeś:)

    "Przy jakiś 140km/h" w pierwszym poscie.

  • 12. Data: 2017-06-19 21:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 6/19/2017 8:52 AM, J.F. wrote:
    >Bo ja wiem, może z 10 tyś.

    To moze nie byla tak zle naprawiona.
    Jesli jeszcze poprzedni wlasciciel na niej troche przejechal.

    >Wczesniej miałem przygodę przy 60h i tam faktycznie czulem jak powoli
    >trzeba coraz bardziej kontrować. Ale przy 140, gdzie nie dośc że
    >autostrada zrobiona z dziur i dolków to jeszcze wiatr rzuca
    >samochodem - chyba nie czuć.

    IMO - nadal sie czuje.
    Tylko trzeba byc przeczulonym po poprzednim zlapaniu flaka a nie
    lekcewazyc :-)

    >Troche mi szkoda, wczęsniej miałem jednak czujniki w innym aucie i
    >były naprawdę przydatne w takiej sytuacji.

    Ale taka sytuacja ... pierwszy na grupie jestes ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-06-19 21:57:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Cześć.
    >
    > Popsuła mi się opona, myslicie że mozna załatać ;)?
    >
    > Skutek:
    >
    > https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvabnF4Uz
    d3NUFYOFE

    > Przyczyna (prawdopodobna):
    >
    > https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaaG1Lek
    FXSDlhXzA

    > Calośc akcji trała około 4sekund od wyczucia wyraźnych drgań do
    > odpadnięcia obręczy z gumy. Przy jakiś 140km/h. Powietrze uchodziło
    > prawdopodobnie wczesniej, ale jachałem akurat na betonowej częsci A1 w
    > okolicy Łodzi a tam i tak trzęsie na dobrych oponach więc poczułem
    > dopiero jak zeszło prawie całe i felga zaczeła ciąć oponę. Żadnych
    > problemów ze sterowaniem samochodem, zatrzymał się grzecznie i bez
    > rzucania. Straty to obtarty plastik wewnatrz i tyle.

    Podobnie w Lagunie tylne prawe koło.
    Hałas rantu felgi toczącej się po asfalcie dopiero uświadomiło że coś
    nie tak.

    Z przednią raczej nie było by tak wesoło.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2017-06-19 22:00:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 9:57 PM, Irokez wrote:
    > Podobnie w Lagunie tylne prawe koło.

    U mnie Orlando, tylne lewe.

    > Hałas rantu felgi toczącej się po asfalcie dopiero uświadomiło że coś
    > nie tak.

    Nie. Pojawily się drgania. Hałasu nie było, w końcowej fazie takie
    "człapanie" gumy i wyraźne podskoki.

    > Z przednią raczej nie było by tak wesoło.

    Wiem.

  • 15. Data: 2017-06-19 22:02:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > "Przy jakiś 140km/h" w pierwszym poscie.
    :))))))))))) paczpan jaki człowiek ślepy - a ze 3 razy czytałem ten post:D