  • 1. Data: 2014-10-23 13:39:28
    Temat: Oponki zima 205/55/16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Zastanawiam się nad zakupem w/w opon:

    NOKIAN WRD 3
    Continental TS850
    Micheline A4
    Dunlop 4D

    Co byście wzięli na miasto (DC) do Mondeo MK4 Kombi ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2014-10-23 13:43:53
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-23 13:39, Chris pisze:
> [...]
    > Micheline A4
    > Dunlop 4D
    >
    > Co byście wzięli na miasto (DC) do Mondeo MK4 Kombi ?

    mam TS830 (195/65/15, ale założyłem je do auta z zalecanym wymiarem
    225/55/16) i są bardzo fajne na śnieg i błoto pośniegowe

    Łukasz

  • 3. Data: 2014-10-23 14:10:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-23 13:43, dddddddd pisze:

    > mam TS830 (195/65/15, ale założyłem je do auta z zalecanym wymiarem
    > 225/55/16) i są bardzo fajne na śnieg i błoto pośniegowe

    No właśnie główni kandydaci to TS850 oraz WRD3 bo znam Nokiana i wiem
    jak się spisuje. Pytanie czy po prostu warto dopłacać te 200 zł do TS850.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-10-23 17:33:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Micheline A4
    > Dunlop 4D
    >
    > Co byście wzięli na miasto (DC) do Mondeo MK4 Kombi ?

    Wielosezonówki.

  • 5. Data: 2014-10-23 18:09:23
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Chris" wrote in message news:m2apdg$afj$1@node1.news.atman.pl...

    > Zastanawiam się nad zakupem w/w opon:

    > NOKIAN WRD 3
    > Continental TS850
    > Micheline A4
    > Dunlop 4D

    Od zeszłego sezonu mam Nokiany - na razie sprawują się dobrze, ale
    przejechałem tylko kilkanaście kkm, no i zima była łagodna.
    Jeździłem na starszych Dunlopach - M3 i 3D - sprawowały się przyzwoicie.

    > Co byście wzięli na miasto (DC) do Mondeo MK4 Kombi ?

    Jeśli tylko do miasta, to szukałbym czegoś niekoniecznie super zachowującego
    się na śniegu i lodzie, bardziej na mokrą nawierzchnię i niezbyt szybko się
    zużywającego...

    --
    Axel

  • 6. Data: 2014-10-24 00:50:23
    Od: Tomasz Finke <t...@s...pl>

    W dniu 2014-10-23 o 13:39, Chris pisze:
> [...]
    > Micheline A4
    > Dunlop 4D
    >
    > Co byście wzięli na miasto (DC) do Mondeo MK4 Kombi ?

    A4 są bardzo dobre, wcześniej miałem PA3, sprawowały się znakomicie
    przez 4 sezony, ale w piątym dwa razy fatalnie mnie zawiodły.
    Pomimo tego zdecydowałem się ponownie na tę markę, ale już wiem, że
    za 3 zimy trzeba będzie poszukać następcy.

    T.

  • 7. Data: 2014-10-24 08:34:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-23 17:33, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wielosezonówki.

    Do TICO bym kupił ale nie do Mondeo .. sorry :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-24 08:52:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-23 18:09, Axel pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli tylko do miasta, to szukałbym czegoś niekoniecznie super
    > zachowującego się na śniegu i lodzie, bardziej na mokrą nawierzchnię i

    Dokładnie takie są założenia dla tego podałem warunki i miasto.

    Czytając i patrząc chyba jednak Nokiany, brat w dwóch auta ma od lat i
    lepszych opon na razie nie miał. Jedynie się sfrajerowałem bo miesiąc
    temu sprzedawał auto i dodał po 1 sezonie Nokiany w moim rozmiarze za
    free do auta bo mu leżały :( teraz kupił nowe auto i dostał za free.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-10-24 18:04:23
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-24 08:52, Chris pisze:

    > Dokładnie takie są założenia dla tego podałem warunki i miasto.

    to ja polecam Uniroyal RainSport/Rainexpert

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-10-24 18:41:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Do TICO bym kupił ale nie do Mondeo .. sorry :)

    Tyle że przez 99% czasu w mieście te wielosezonówki będą lepsze.
    Obejrzyj testy porównwawcze.
    Poza kopnym śniegiem i lodem, który było nie było jest rzadkością,
    wielosezonówki nie ustępują zimówkom, a wręcz są od nich lepsze.
    A nawet na tymże śniegu nie ma dramatu.

    http://www.auto-swiat.pl/porady/test-opon-caloroczny
    ch-185-60-r15-jeden-komplet-na-caly-rok/65wh2