  • 1. Data: 2014-07-29 15:56:43
    Temat: Opony caloroczne 155/65 R13 - brak, co w zamian?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Chce kupić do autka całoroczne opony w rozmiarze 155/65 R13 73t.
    Gdzieś tam czytałem, że Navigator 2 są ok.
    Wszedłem na stronę o....o.pl - brak tych opon.
    Wszedłem na stronke ce....eo.pl - brak.
    Dzwonię do najbliższego zakładu z oponami - brak.
    O co chodzi? Nie produkują, nie ta pora roku, niepopularny rozmiar
    (seicento, matiz, inne)?

    Znalazłem w tym rozmiarze jakieś nieznane opony całoroczne ale boję się ich
    kupować (jakieś maxxis).
    Co robić? Gdzie szukać? A moze jest jakas inna nazwa?

  • 2. Data: 2014-07-29 17:13:40
    Temat: Re: Opony caloroczne 155/65 R13 - brak, co w zamian?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vikku" napisał w wiadomości
    >Chce kupić do autka całoroczne opony w rozmiarze 155/65 R13 73t.
    >Gdzieś tam czytałem, że Navigator 2 są ok.

    Sam je polecalem, ale ... przyczepnosc na mokrym F.
    No i nie wiem co o tym sadzic ... czy te testy do d*, czy ja do d*
    Fakt, moglem miec rozmiar dajacy klase E, a klasy D chyba nie ma,
    wiec E moga byc niewiele gorsze niz C ... (ale moga byc tez istotnie
    gorsze, bo widelki szerokie).

> [...]
    >Dzwonię do najbliższego zakładu z oponami - brak.
    >O co chodzi? Nie produkują, nie ta pora roku, niepopularny rozmiar

    Wyglada ze nie produkuja. Produkuja 155/70/R13/75T
    http://www.debica.com.pl/opony/_21

    >Znalazłem w tym rozmiarze jakieś nieznane opony całoroczne ale boję
    >się ich
    >kupować (jakieś maxxis).
    >Co robić? Gdzie szukać? A moze jest jakas inna nazwa?

    http://www.opony.pl/katalog-opon/caloroczne/osobowe/
    155-70-r13

    Uniroyalowi chyba mozna zaufac, a tansze niz Maxxis,
    a Kumho maja dobra opinie ... aczkolwiek tylko jedna :-)
    Hankook tez ma C (Kumho jednak E).

    J.

  • 3. Data: 2014-07-29 17:53:28
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-29 15:56, Vikku pisze:
> [...]
    > kupować (jakieś maxxis).
    > Co robić? Gdzie szukać? A moze jest jakas inna nazwa?

    mam uniroyale całoroczne i polecam, jeździłem na navigatorach i chińczykach

    uniroyale są the best

  • 4. Data: 2014-07-31 08:25:35
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Uniroyalowi chyba mozna zaufac, a tansze niz Maxxis,
    > a Kumho maja dobra opinie ... aczkolwiek tylko jedna :-)
    > Hankook tez ma C (Kumho jednak E).

    Uniroyal super na mokrym, ale po 70tys zrobily sie troche jajowate.
    hankook jak dla mnie to jedne z lepszych gum.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z