  • 1. Data: 2014-08-13 12:10:28
    Temat: Opony do SC VAN - całoroczne, jakie?
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Orientujecie się jakie opony całoroczne można założyć do Seicento VAN 1.1?
    Jakie rozmiary?
    Z tego co dzwonię po wulkanizatorach to mają tylko albo letnie albo zimowe
    do sc tego typu. A ja szukam całorocznych.

  • 2. Data: 2014-08-13 12:30:30
    Temat: Re: Opony do SC VAN - całoroczne, jakie?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-08-13 12:10, Vikku pisze:
> [...]
    > Z tego co dzwonię po wulkanizatorach to mają tylko albo letnie albo
    > zimowe do sc tego typu. A ja szukam całorocznych.

    polecam:
    hankook
    uniroyal
    navigator1/2

    odradzam chińskie niesprawdzone badziewie jak np premada

  • 3. Data: 2014-08-14 12:21:54
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > polecam:
    > hankook
    > uniroyal
    > navigator1/2

    Ok, navigatora 2 mam na oku ale nigdzie nie maja rozmiaru 155/65 R13 73t
    Wszystkie oponeo, ceneo itd. nie widzą tego produktu.

  • 4. Data: 2014-08-18 11:34:12
    Od: Maciekvw <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.08.2014 12:21, Vikku pisze:

    > Ok, navigatora 2 mam na oku ale nigdzie nie maja rozmiaru 155/65 R13 73t
    > Wszystkie oponeo, ceneo itd. nie widzą tego produktu.

    Bo nie ma Navigatora w takim rozmiarze

  • 5. Data: 2014-08-18 13:42:05
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Bo nie ma Navigatora w takim rozmiarze

    Kurcze - niedobrze.
    Co robić? Kupić jakiś większy rozmiar? NP. 175/70 R14 74H
    Ale w instrukcji obsługi piszą, że takie opony tylko wtedy kiedy są obręcze
    kół ze stopu aluminium. A ja mam zwykłe.

    Znalazłem jeszcze takie rozwiązania
    http://www.opony.pl/katalog-opon/caloroczne/osobowe/
    155-70-r13
    Ale tutaj mam 155/70 r13 75T