  • Data: 2010-04-24 15:32:18
    Temat: Opony - zamienne rozmiary
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W samochodzie mam 185/65 R15, instrukcja mówi jeszcze o zamienniku
    195/60 R15. Ale znalazłem bardzo fajną ofertę cenową[1] na 195/65R15. Jak
    myślicie - taka niewielka różnica (2% obwodu) nie powinna chyba nieść
    jakichś negatywnych konsekwencji? (samochód to duże kombi, po mieście
    jeżdżę spokojnie, w trasie lubię przycisnąć).

    Pzdr,
    Krzysiek Kielczewski

    1 - 200 vs. 250pln za sztukę.