  • 1. Data: 2015-11-26 10:46:53
    Temat: Opony zimowe - czy już?
    Od: "Prelim" <W...@w...pl>

    Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

  • 2. Data: 2015-11-26 11:55:55
    Temat: Re: Opony zimowe - czy już?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    W miejskim nie zmieniłem i czekam do śniegu albo błota z niego. Będę się
    wstrzymywał do ostatniej chwili, zwłaszcza, że opony mam w garażu
    oddalonego o 30km :)

  • 3. Data: 2015-11-26 12:56:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-11-26 10:46, Prelim wrote:
    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    czekamy do pierwszego śniegu - tym bardziej, że przełożenie kół przed
    garażem to 30minut.

    Od przyszłego tygpodnia ma być "ocieplenie" (czyli pewnie temp. będzie
    znowu > 5st C)

  • 4. Data: 2015-11-26 14:18:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Prelim pisze tak:

    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    Pierwszy śnieg już był. Pierwszy gołyleć też.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 5. Data: 2015-11-26 15:00:13
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 10:46, Prelim pisze:
    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    Ja mam całoroczne, więc tego problemu nie mam Na te nasze ostatnie zimy
    są ok.

    Ale żona jeździ do pracy skrótem przez lasy pola i wiochy, więc już
    wymieniła, żeby jej śniegi nie zaskoczyły któregoś ranka. Myślę, że nie
    byliśmy jedyni, którzy podjęli taką decyzję, bo żeby zmienić trochę się
    musiała naczekać w kolejce. Na szczęście ma wulkanizację pod pracą, więc
    zostawiła auto na cały dzień i poszła do roboty, ale jak piszę,
    relacjonowała, że kolejka okrutna.

  • 6. Data: 2015-11-26 17:52:16
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 26.11.2015 o 11:55 Czesław Wiśniak <k...@w...pl> pisze:

    > czekam do śniegu albo błota z niego. Będę się wstrzymywał do ostatniej
    > chwili, zwłaszcza, że opony mam w garażu oddalonego o 30km :)

    Czyli jak spadnie śnieg to się wybierzesz w 30 km przejażdżkę na letnich?

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2015-11-26 18:20:45
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 26.11.2015 o 17:52, SW3 pisze:

    > Czyli jak spadnie śnieg to się wybierzesz w 30 km przejażdżkę na letnich?

    A widzisz jakiś problem? Kiedyś nie było zimowych opon. Całe zimy w
    latach`90 przejeździłem Polonezem na D124 i jakie bączki się kręciło na
    lodzie na bemowskim lotnisku, ale przywaliłem nim komuś w tyłek dopiero
    w ładną letnią pogodę bo się zagapiłem:)
    Zawsze jakby była jakaś tragedia to mogę wsiąść w drugie auto i
    przywieźć ale niechętnie.

  • 8. Data: 2015-11-26 18:55:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Prelim"

    Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?
    ---
    Kiedyś tak czekałem bo kolejki były a liczyłem na to, że pierwszy śnieg
    zwykle długo nie leży i taki dzień na pewno jakoś mi się uda przejeździć i
    pewnie już będzie po największych kolejkach. Tyle, że spadło za dużo śniegu
    i już wyjeżdżając z garażu gdzie miałem zrobić 90 stopni udało się tylko 45
    a potem dowiedziałem się, że ten kawałek od garażu do głównej jest jednak
    pod górkę mimo, że wygląda na zupełnie poziomy bo nie byłem w stanie pod
    niego wjechać, musiałem odkręcić i inną drogą jechać. Więc ...

  • 9. Data: 2015-11-26 19:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Prelim W...@w...pl ...

    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    Czekac na co? Na kolejki u gumiarza?
    Zmieniłem kilka tygodni temu.

  • 10. Data: 2015-11-26 19:29:34
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Czesław Wiśniak" wrote in message news:n37f1j$er8$1@node2.news.atman.pl...

    > Czyli jak spadnie śnieg to się wybierzesz w 30 km przejażdżkę na letnich?

    > A widzisz jakiś problem? Kiedyś nie było zimowych opon. Całe zimy w
    > latach`90 przejeździłem Polonezem na D124

    Tyle, że całoroczne D124 zachowywały się lepiej na śniegu, niż współczesne
    letnie opony.

    --
    Axel