  • 1. Data: 2018-04-16 20:44:11
    Temat: Orange LOVE - nigdy nikomu nie polecę
    Od: mybox <m...@w...pl>

    Wziąłem na próbę ale działo tylko dwa dni, później przez ten ich system
    "stabilizowania linii" było tylko gorzej.
    Po zgłoszeniu przyjechał niby technik, zresetował DLM i wszystko
    działało super przez kolejne dwa dni. Zrezygnowałem z usług bo na
    szczęście zamówiłem je przez internet a nie w salonie. Rachunek
    przyszedł o 99 zł wyższy, gdyż moje zgłoszenie usterki potraktowano jako
    "usługa na życzenie klienta". Droga reklamacyjna wyczerpana, skarga do
    UKE też nie odniosła skutku bo "Przedsiębiorca telekomunikacyjny -
    Orange Polska S.A. - oświadczył, że wycofuje się z postępowania ADR."

    Ktoś ma jakiś pomysł co dalej?

    Pozdrawiam
    DanW