  • 1. Data: 2010-12-04 00:55:22
    Temat: Orange na kartę
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kupiłam sobie wczoraj za 5 zł. kartę za 5 zł. w Orange do drugiego
    telefonu ( bo mam w nim sporo ciekawych rzeczy i dobry aparat
    fotograficzny oraz do radia i muzyki dobre słuchawki). Mam oczywiście do
    tej karty przydzielony numer telefonu.
    Na Orange Online nic w tym temacie, na swoim koncie nie widzę. Czy muszę
    załóżyć tam nowe konto z nowym numerem telefonu, czy po prostu dla
    telefonów na kartę nie ma Orange Online?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-12-04 01:24:01
    Temat: Re: Orange na kartę
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 gru 2010 01:55, animka pisze:
> [...]
    > telefonu ( bo mam w nim sporo ciekawych rzeczy i dobry aparat
    > fotograficzny oraz do radia i muzyki dobre słuchawki). Mam oczywiście do

    Uwielbiam Cie

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-12-04 05:43:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 02:24, Piotr M pisze:

    > Uwielbiam Cie

    Nie o to pytałam :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-12-04 08:14:00
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    sprobuj zalozyc konto to sie przekonasz

  • 5. Data: 2010-12-04 08:31:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 04 Dec 2010 06:43:51 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > Nie o to pytałam :-(

    Ale odpowiedź jest bardzo akuratna :)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2010-12-04 08:43:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 02:24, Piotr M pisze:
    > Uwielbiam Cie

    Ja też jestem jej wielkim fanem;)

  • 7. Data: 2010-12-04 09:24:26
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisała:

    > Na Orange Online nic w tym temacie

    Tzn w jakim temacie? Bo chyba nie napisałaś dokładnie o co kaman.

    > na swoim koncie nie widzę.

    Kogo, czego nie widzisz?

    > Czy muszę załóżyć tam nowe konto z nowym numerem telefonu, czy po prostu dla
    telefonów na kartę nie ma Orange Online?

    Chciałaś wejść na konto w Orange Online bez zakładania konta?

  • 8. Data: 2010-12-04 11:53:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    Chciałaś wejść na konto w Orange Online bez zakładania konta?

    Z tego co zrozumiałem to Animka ma już konto (ale na stary numer). Kupiła w
    kiosku starter i chce, aby na stronie był ten numer (bez rejestracji itp.).

  • 9. Data: 2010-12-04 12:10:40
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > Chciałaś wejść na konto w Orange Online bez zakładania konta?
    >
    > Z tego co zrozumiałem to Animka ma już konto (ale na stary numer).

    To każdy zrozumiał. Ale co to ma wspólnego z nowo kupionym numerem?

    > Kupiła w kiosku starter i chce, aby na stronie był ten numer (bez rejestracji
    > itp.).

    A czy istnieje jakakolwiek zależność pomiędzy kontem powiązanym z jakimś starym
    numerem, a nowym numerem, z którym nie jest powiązane ŻADNE konto na Orange
    online. Czy to trzeba też tłumaczyć?

  • 10. Data: 2010-12-04 12:47:58
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Uwielbiam Cie

    no nie ? :) wystarczy przeczytac kto post napisal i juz gwarantowany
    usmiech po przeczytaniu

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.