  • 1. Data: 2011-12-31 09:30:26
    Temat: Orange na karte = jak wykorzystac srodki na koncie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
    doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
    pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

    Wypadałoby znowu doładować następną stówą na następne pół roku...

    Jest jakiś mądrzejszy sposób na doładowanie komórki aby
    mniejszą kwotą przedłużyć jej ważność ?

    Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
    te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

  • 2. Data: 2011-12-31 09:31:13
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > Jest jakiś mądrzejszy sposób na doładowanie komórki aby
    > mniejszą kwotą przedłużyć jej ważność ?

    Przedłużyc ważnosc konta na rok czasu

    > Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
    > te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

    Sprzedac na alledrogo (jeżeli abonent nie korzysta z zetafona)

  • 3. Data: 2011-12-31 09:42:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:jdmkug$op2$1@mx1.internetia.pl...

    > Przedłużyc ważnosc konta na rok czasu

    A jak tego dokonać? Bo z tego co widzę online, to zdrapka 100zł
    doładowuje konto na 5 miesięcy a 200zł doładowuje na 10 miesięcy.

    > Sprzedac na alledrogo (jeżeli abonent nie korzysta z zetafona)

    Co to jest zetafon?

  • 4. Data: 2011-12-31 10:00:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > A jak tego dokonać? Bo z tego co widzę online, to zdrapka 100zł
    > doładowuje konto na 5 miesięcy a 200zł doładowuje na 10 miesięcy.

    Nie wystarczy trollować, czasem warto też czytać grupę. Było tu o tym
    głośno.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?c
    ategory=PREPAID_CHARGE&stamp=1325325193569&articleId
    =8206076

    > Co to jest zetafon?

    Pułapka na hohonie.
    Łącząca w sobie wszystkie wady abonamentu i prepaidu.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_zetafon?
    category=ZETAFON&stamp=1325325287244

    JoteR

  • 5. Data: 2011-12-31 11:23:17
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Gostek nie wydzwania pieniędzy na komórce ale co pół roku
    doładowuje za 100zł aby mieć przedłużoną komorę na następne
    pół roku... Obecnie kończy się pół roku a na koncie 204zł.

    wysłać SMS o treści START ba 8002, przedłużyć konto na 1 rok, za rok to samo
    i dzwonić, smsować, mmsować po prostu korzystać

  • 6. Data: 2011-12-31 11:28:38
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Albo w jakiś inny sposób niż dzwonienie z komórki wykorzystać
    > te pieniądze zgromadzone na koncie Orange.pl?

    Bylo / jest (???) takie PROMO, ze wysylajac SMS ustawialo sie waznosc
    konta na 2 lata. Ja tak zrobilem i wczoraj jak sprawdzalem, mam 5
    zlotych wazne przez 700 dni jeszcze :)

  • 7. Data: 2011-12-31 11:30:01
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ArturW napisał:

    > wysłać SMS o treści START ba 8002, przedłużyć konto na 1 rok, za rok to
    > samo i dzwonić, smsować, mmsować po prostu korzystać

    albo wydawac na internet i korzystac z mobilnego netu ;)

  • 8. Data: 2011-12-31 12:00:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Bylo / jest (???) takie PROMO, ze wysylajac SMS ustawialo sie waznosc
    > konta na 2 lata. Ja tak zrobilem i wczoraj jak sprawdzalem, mam 5 zlotych
    > wazne przez 700 dni jeszcze :)

    Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

  • 9. Data: 2011-12-31 12:18:32
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Na rok JoteR już podał, ale na dwa lata? Jestes pewny?

    Tak, na dwa, byla jakas promocja mikolajkowa czy przedmikolajkowa. A ze
    na 2 jestem 100% pewny bo mam jeszcze 700 dni... znaczy dzis 699 dni
    wazne srodki na koncie :) Czyli wyslalem SMS jakos ponad miesiac temu...

    Ale wlasnie znalazlem, ze juz po tej promo:

    http://jdtech.pl/2011/11/orange-prepaid-ostatnie-dni
    -przedluzenia-na-2-lata.html

  • 10. Data: 2011-12-31 12:37:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > srodki na koncie :) Czyli wyslalem SMS jakos ponad miesiac temu...
    >
    > Ale wlasnie znalazlem, ze juz po tej promo:

    No trudno. Dzięki za info :-)