  • 1. Data: 2016-10-22 12:57:02
    Temat: Orange pi itp.
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    Czy znacie coś w rodzaju raspberry pi, orange pi, ale z wyjsciem DSUB na
    starego typu monitor?
    --
    niebieski

  • 2. Data: 2016-10-22 13:06:29
    Temat: Re: Orange pi itp.
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    niebieski pisze:
    > Czy znacie coś w rodzaju raspberry pi, orange pi, ale z wyjsciem DSUB na
    > starego typu monitor?

    Ja w tym celu zakupiłem przejściówkę HDMI->DSUB za funta u skośnookich.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2016-10-22 13:21:03
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.10.2016 13:06, AlexY pisze:

    > Ja w tym celu zakupiłem przejściówkę HDMI->DSUB za funta u skośnookich.

    Mam taką przejściówkę, ale wolałbym podłączyć monitor bezpośrednio.

    --
    niebieski

  • 4. Data: 2016-10-22 14:49:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-22 13:21, niebieski wrote:
    > Mam taką przejściówkę, ale wolałbym podłączyć monitor bezpośrednio.

    Albowiem?

    Masz jeszcze jedną opcję: niektóre monitory mialy wejścia telewizyjne
    composite (SyncMaster xxx MP). Konsole da się czytać.

  • 5. Data: 2016-10-22 15:30:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    niebieski napisał:

    > Mam taką przejściówkę, ale wolałbym podłączyć monitor bezpośrednio.

    Są też kable z wbudowanym adapterem. Do podłączania monitora bezpośrednio.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2016-10-22 16:04:22
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    > Są też kable z wbudowanym adapterem. Do podłączania monitora bezpośrednio.

    Mam przejściówkę, która bardzo się grzeje.
    --
    niebieski

  • 7. Data: 2016-10-22 16:26:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    niebieski wrote in <news:nufglt$aq1$1@usenet.news.interia.pl>
    > Czy znacie coś w rodzaju raspberry pi, orange pi, ale z wyjsciem DSUB na
    > starego typu monitor?

    www.raspberrypi.org/blog/gert-vga-adapter/
    http://github.com/fenlogic/vga666
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2016-10-22 20:12:40
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > Ja w tym celu zakupi?em przej?ci?wk? HDMI->DSUB za funta u sko?nookich.

    A dziala? Ja probowalem taka przejsciowke z Raspebry Pi i Banana Pi.
    Przejsciowka dziala z PC, ale po podlaczeniu do Banana Pi napiecie
    zasilania siadlo do 4V i Banana Pi sie zawieszala. Zasilacz mial
    wydajnosc 1A (mierzylem) a Banana Pi potrzebuje w szczytach ok 600mA.
    Czyli wyglada ze przejsciowka zarla wiecej niz 400 mA z linii HDMI.

    --
    Waldek Hebisch

  • 9. Data: 2016-10-22 20:38:09
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.10.2016 20:12, a...@m...uni.wroc.pl pisze:

> [...]
    > wydajnosc 1A (mierzylem) a Banana Pi potrzebuje w szczytach ok 600mA.
    > Czyli wyglada ze przejsciowka zarla wiecej niz 400 mA z linii HDMI.

    Mam taką przejściówkę. Bardzo grzeje się.

    --
    niebieski

  • 10. Data: 2016-10-22 21:42:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    a...@m...uni.wroc.pl pisze:

> [...]
    > wydajnosc 1A (mierzylem) a Banana Pi potrzebuje w szczytach ok 600mA.
    > Czyli wyglada ze przejsciowka zarla wiecej niz 400 mA z linii HDMI.

    Działa ale fakt że bierze bodajże pół ampera, u mnie z banana na
    zasilaczu od xboxa nie ma z tym problemu.