  • 1. Data: 2017-02-17 08:41:07
    Temat: Orange simlock
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy Orange nadal stosuje simlocki w sprzedawanych smartfonach?

  • 2. Data: 2017-02-17 08:41:15
    Temat: Re: Orange simlock
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 08:41, jureq pisze:
    > Czy Orange nadal stosuje simlocki w sprzedawanych smartfonach?
    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-17 16:43:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.02.2017 o 08:41, Liwiusz pisze:
    > Tak.

    Albo nie.

  • 4. Data: 2017-02-22 10:15:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 08:41, jureq pisze:
    > Czy Orange nadal stosuje simlocki w sprzedawanych smartfonach?

    Nie.
    Sprawdzone w Alcatel OT Scribe HD, LG L90, LG G3, Samsung Galaxy S7.
    Wszystkie brane na przedłużenie umowy w Orange.

  • 5. Data: 2017-02-22 19:35:33
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 08:41, jureq pisze:
    > Czy Orange nadal stosuje simlocki w sprzedawanych smartfonach?

    Brałem od nich rok temu 2 smartfony jednocześnie przenosząc się z Play-a
    i zaraz po otrzymaniu telefonów zadzwoniłem z prośbą o zdjęcie simlocka
    i dostałem 2 kody za darmo.