  • 1. Data: 2009-12-16 08:10:15
    Temat: Orange skupuje telefony :D
    Od: Marx <M...@n...com>

    http://osnews.pl/orange-skupuje-telefony/
    Polecam obejrzenie PDF co i za ile skupuja. Jestem ciekaw czy znajda
    idiotow ktorzy praktycznie za ulamek ich wartosci oddadza im
    pelnosprawne telefony...
    Po co w ogole taka durna akcja, czy kogos w Orange pogrzalo?
    Marx

  • 2. Data: 2009-12-16 09:54:36
    Temat: Re: Orange skupuje telefony :D
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Polecam obejrzenie PDF co i za ile skupuja. Jestem ciekaw czy znajda
    > idiotow ktorzy praktycznie za ulamek ich wartosci oddadza im

    Pewnie, ze tak. A wiesz, ze ludzie oddaja w punktach operatorow sprawne
    telefony majace 2-3 lata nawet (starsze tez) do utylizacji? A czy wiesz co
    sie z nimi dzieje? :-)

    Nie jest tego duzo ale calkowicie za darmo (za naklejke na drzwiach " o
    ekologicznej utylizacji")

    Jest to czasem walek ale tez kwestia skali, jak zarabiasz dziesiat tysiefy
    miesiecznie a duzo jest takich osob albo jestes laikiem w temacie to takei
    rzeczy nie maja dla ciebie znaczenia.

    Wala Cie z kazdej strony nei tylko w telefonach. Tylko czasem o tym nie
    wiesz.

  • 3. Data: 2009-12-16 10:05:35
    Od: "space_jazz" <s...@o...pl>

    > telefony majace 2-3 lata nawet (starsze tez) do utylizacji? A czy wiesz co
    > sie z nimi dzieje? :-)

    A co się z nimi dzieje ? Pytam poważnie .

  • 4. Data: 2009-12-16 10:08:44
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > A co się z nimi dzieje ? Pytam poważnie .

    Przesyla do utylizacji :-)

  • 5. Data: 2009-12-16 10:49:19
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Przesyla do utylizacji :-)

    sprzęt polizingowy :)
    http://www.shoplet.pl/

  • 6. Data: 2009-12-16 12:16:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > pelnosprawne telefony...
    > Po co w ogole taka durna akcja, czy kogos w Orange pogrzalo?

    Chyba ich pogięło?

    Nokia 8800 Gold Arte, Nokia N82
    RIM Blackberry Bold 9000
    Samsung Player Ultra S8300 S7350
    310 zł

    RIM Blackberry Curve 8520, RIM Blackberry Curve 8900
    Samsung Platine, Samsung Player Duo d980, Samsung Player pixon M8800,
    Samsung S5230 player one
    Sony Ericsson C905
    270 zł

    Nie wspomnę już o HTC

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 7. Data: 2009-12-16 12:55:02
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > pelnosprawne telefony...
    > Po co w ogole taka durna akcja, czy kogos w Orange pogrzalo?
    Jak myślisz. Ile kosztuje telefon komórkowy w hurcie, bezpośrednio u producenta,
    kupowany przez operatora. Zdradzę Ci słodką tajemnicę. Nie więcej niż 50$. To za
    ile mieli by odkupić. Za 1000 złotych. Zauważ że przy umowie na dwa lata przy
    abonamencie 30 zł za przyzwoity telefon liczą sobie z 50 złotych. A cenę mają w
    salonie wystawioną na ten model np. 800 złotych. Przez dwa lata mniej z
    abonamentu ściągną niż kosztuje u nich telefon. Dopłacają pewnie do setek
    milionów użytkowników?

  • 8. Data: 2009-12-16 13:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>
    > Chyba ich pogięło?
    > Nokia 8800 Gold Arte, Nokia N82
    > RIM Blackberry Bold 9000
    > Samsung Player Ultra S8300 S7350
    > 310 zł

    Pogielo albo i nie - na allegro N82 chodzi od 300 zl za lekko
    uszkodzone, a sprawne za 450 sie zdarzaja.

    Na zachodzie klienci wieksze sumy traca, jak przyjezdzaja starym
    samochodem i wyjezdzaja nowym, bo nie chce im sie samym sprzedawac.
    Ci co to refurbishingowi poddadza tez musza zarobic.

    Tylko kwestia o co tu chodzi .. dbaja o srodowisko ? Watpie, za
    drogo te lepsze.
    Szukaja frajera ? tez watpie, az tacy naiwni chyba nie sa ?
    Decyzja przyszla z gory ? Mozliwe.

    A moze wcale nie sa tacy naiwni, przychodzi biznesmen, mowi ze i
    tak wygaduje abonamentu, a oni mu "jak pan nam zostawi stary
    telefon, to my panu zaplacimy 300zl, albo mniejszy abonament, a
    telefon za darmo".

    J.

  • 9. Data: 2009-12-16 13:48:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpośrednio u producenta,
    > kupowany przez operatora. Zdradzę Ci słodką tajemnicę. Nie więcej

    To dlaczego sa sklonni odkupic iphona za 990zl ?

    Nie kazdy telefon kosztuje 50$ u producenta.

> [...]
    > mniej z
    > abonamentu ściągną niż kosztuje u nich telefon. Dopłacają pewnie

    Ceny salonowe operatora to osobna sprawa.
    Ale mozesz skonfrontowac w salonie producenta - tez z duzym
    narzutem i czesto drogo, ale jednak taniej.

    J.

  • 10. Data: 2009-12-16 13:51:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    > Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > Tylko kwestia o co tu chodzi .. dbaja o srodowisko ? Watpie, za

    Też wątpię. Dbają o własną kieszeń, bo przykładowo może zagrozić grzywna
    kilkaset tyś zł za niewyrobienie normy albo braku standardu. Ewentualnie
    marketing..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?