  • 1. Data: 2018-04-07 11:48:04
    Temat: Orange spamuje?
    Od: roman74 <r...@g...com>

    Orange, pre-paid, telefon to jakaś zwykła słuchawka nie smartfon.
    W katalogu wiadomości wychodzacych !!! pojawił się SMS
    którego nie wysyłałem:
    -----------------
    To wlasnie dla
    Ciebie mamy
    specjalna
    propozycje
    Zadzwon - nr tel.
    YYYYYYYYY
    Nazwa firmy

    Do:
    +48XXXXXXXXX
    DATA
    CZAS

    Numer +48XXXXXXXXX nie widnieje w kontaktach.
    Numer YYYYYYYYY nie widnieje w kontaktach i to nie jest równiez mój numer
    Mój numer nie brał udziału w konkursach SMS'owych, służy tylko do
    odbierania połączeń.

    Nowy rodzaj spamu Orange Polska?
    Dlaczego sms'y pojawiają sie w katalogu wiadomości wychodzących?