  • 1. Data: 2019-09-26 18:47:05
    Temat: Orange światłowód telewizja.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Czy ktoś się orientuje jaką minimalną przepływność musi mieć połączenie
    modem dekoder? Inaczej, ile tam biega bitów/s.
    Doradca handlowy oczywiście nie rozumie pytania.

  • 2. Data: 2019-09-26 19:30:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Mama ma w vectra - połączenie przez wifi - pomysł... Jak się włączy telewizor to z
    netu się słabo korzysta - pytanie, czy zapchane wifi czy też łącze modem-operator?

  • 3. Data: 2019-09-26 20:08:30
    Temat: Re: Orange światłowód telewizja.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Sep 2019 18:47:05 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > Czy ktoś się orientuje jaką minimalną przepływność musi mieć
    > połączenie
    > modem dekoder? Inaczej, ile tam biega bitów/s.
    > Doradca handlowy oczywiście nie rozumie pytania.

    Bo po co to masz wiedzieć?? Skoro doradca Orange sprzedaje ci łącze
    wraz z tv, to na pewno sprzeda takie, że tv będzie działać.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-09-26 20:29:42
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Mama ma w vectra - połączenie przez wifi - pomysł... Jak się włączy telewizor to z
    netu się słabo korzysta - pytanie, czy zapchane wifi czy też łącze modem-operator?

    Jesteś upośledzony, czy coś?

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2019-09-26 20:36:50
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.09.2019 18:47, t-1 wrote:
    > Czy ktoś się orientuje jaką minimalną przepływność musi mieć połączenie
    > modem dekoder? Inaczej, ile tam biega bitów/s.

    Na Wikipedii napisali, że 2Mbit/s dla SD i 8MBit/s dla HD.

    --
    Mirek.

  • 6. Data: 2019-09-26 20:38:12
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 20:08, Marek pisze:

    > Bo po co to masz wiedzieć?? Skoro doradca Orange sprzedaje ci łącze wraz
    > z tv, to na pewno sprzeda takie, że tv będzie działać.

    Mógłbym powiedzieć: nie będę ci tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz.
    Ale mając dobre serce dla każdego stworzenia opowiem to jednak w
    prostych słowach.
    W typowym rozwiązaniu Orange, wewnętrzne połączenie pomiędzy modemem do
    którego dochodzi światłowód z miasta a dekoderem IPTV w pokoju z
    telewizorem jest wykonane kablem Ethernet RJ45.
    Ja chciałbym zastąpić ten odcinek sieci mostem WiFi, gdyż skrętki nie
    dam rady tam położyć. Ponieważ tłumienie jest duże, szybkość transmisji
    jaką osiągnę to w porywach kilkanaście Mb/s a stabilnie z 10.

  • 7. Data: 2019-09-26 20:47:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 20:36, Mirek pisze:

    > Na Wikipedii napisali, że 2Mbit/s dla SD i 8MBit/s dla HD.

    Dziękuję za dobre serce i konkretne dane, ale chciałbym przed
    władowaniem się w dwuletnie dyby, poza teorią uwzględnić także
    doświadczenia niedowiarków.
    Choć już widać, że przy istniejących warunkach będzie problem dla HD.

  • 8. Data: 2019-09-26 21:03:01
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 26.09.2019 20:47, t-1 wrote:

    > Choć już widać, że przy  istniejących warunkach będzie problem dla HD.

    Czytam post wyżej, że chcesz to puścić przez wifi...
    ale to raczej się nie uda, bo tam lecą ramki multicastowe.
    Do tego mogą być tagowane v-lany... ciężko mi powiedzieć - gdybym miał w
    domu pewnie z ciekawości bym sprawdził ;)

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2019-09-26 21:16:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 21:03, Mirek pisze:

> [...]
    > Do tego mogą być tagowane v-lany... ciężko mi powiedzieć - gdybym miał w
    > domu pewnie z ciekawości bym sprawdził ;)

    No właśnie, obawiam się, że ze względów komercyjnych chodzi tam tajny
    protokół możliwy do przeniesienia tylko po fizycznym kablu.
    Ma ktoś switcha pomiędzy pudełkami Orange?

  • 10. Data: 2019-09-26 22:42:33
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-09-26 o 20:29, Kaczin pisze:

    > Jesteś upośledzony, czy coś?

    O, najbardziej merytoryczna odpowiedź w tym wątku. Gratuluję!

    --
    P.