  • 1. Data: 2019-03-25 15:08:28
    Temat: Orange unieważnia hasło do Neofonu
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Walczę z tematem konfiguracji Neofonu na sprzęcie innym niż otrzymany od
    Orange router "Funbox". Konkretnie chciałbym korzystać z tej usługi za
    pomocą bramki PAP2T albo telefonu SIP (Gigaset). W celach testowych
    eksperymentowałem też z softphone'ami (w tym oficjalną, Androidową
    aplikacją od Orange).

    Objaw był zawsze ten sam - serwer zwracał błąd 403, nie pozwalając na
    zalogowanie się. Dopiero ostatnio udało mi się ustalić co jest nie tak -
    dane dostępowe otrzymane od Orange działają tylko przez chwilę, po czym
    są z jakiegoś powodu blokowane. Po restarcie hasła mam krótkie
    "okienko", podczas którego jestem w stanie używać telefonu. Potem
    bramka/telefon/softphone znów traci możliwość zalogowania się na
    serwerze, aż do kolejnego resetu hasła.

    Początkowo myślałem, że to coś w konfiguracji bramki PAP2T powoduje
    aktywację jakiejś automatycznej blokady, ponieważ dwa razy udało mi się
    uzyskać z tą bramką częściowy sukces - dźwięk był przesyłany tylko w
    jedną stronę, w jedną stronę można też było dzwonić. W chwilę potem
    bramka przestała się logować.

    Ostatnio jednak udało mi się uzyskać dużo lepsze efekty z telefonem SIP.
    Udało mi się go skonfigurować w sposób pozwalający na normalną prace.
    Działał tak przez całe dwa dni. Już miałem nadzieję, że problem został
    rozwiązany. Niestety - mój optymizm był przedwczesny. Hasło po raz
    kolejny zostało zmienione,

    Ktoś wie o co może chodzić? Dlaczego Orange blokuje hasło, nie
    informując mnie o tym?