  • 1. Data: 2018-12-10 21:09:10
    Temat: Orlen wchodzi w prąd (do ładowania aut)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Do końca przyszłego roku ma być 50 ładowarek (szybkich), a w sumie - 150.

    Pierwsza ładowarka na stacji ORLEN została zlokalizowana w Siewierzu,
    przy trasie Katowice-Warszawa. Tym samym Koncern rozpoczął etap montażu
    stacji ładowania w ramach projektu inwestycyjnego, który do końca 2019
    roku przewiduje powstanie 50 punktów. Docelowo Koncern uruchomi 150
    stacji ładowania zlokalizowanych w miastach i przy trasach tranzytowych.

    Więcej:
    https://www.facebook.com/notes/autopolska/na-stacji-
    orlen-na%C5%82adujesz-samoch%C3%B3d-elektryczny/1638
    245436473939/

    Ciekawe, po ile będzie tankowanie :-)

    T.

  • 2. Data: 2018-12-10 21:39:04
    Temat: Re: Orlen wchodzi w prąd (do ładowania aut)
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-10 o 21:09, T. pisze:

    > Ciekawe, po ile będzie tankowanie :-)

    Tanio już było. :-D A patrząc na perspektywy wzrostu cen energii to
    tańsze będą w eksploatacji samochody napędzane złotem :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2018-12-10 22:03:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Dec 2018 21:09:10 +0100, T.

    > Ciekawe, po ile będzie tankowanie :-)

    Też jestem ciekaw. Niedawno widziałem jak ktoś się "chwalił", że płacił
    1,80 zł/kWh z płatnej ładowarki -- i w tym przecież nie było podatków.
    Absurd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-12-10 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Tanio już było. :-D A patrząc na perspektywy wzrostu cen energii to
    > tańsze będą w eksploatacji samochody napędzane złotem :-D

    Skoro niedługo mamy miec milion elektryków i skoro teraz w moedzie słowo
    "rekompensata" to moze orlen dostanie rekompensate i bedzie za darmo?
    Takie perpetuum mobile!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2018-12-11 12:58:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-10 o 22:03, Myjk pisze:
    > Mon, 10 Dec 2018 21:09:10 +0100, T.

    > Też jestem ciekaw. Niedawno widziałem jak ktoś się "chwalił", że płacił
    > 1,80 zł/kWh z płatnej ładowarki -- i w tym przecież nie było podatków.
    > Absurd.

    Na stacjach ładowania GreenWay na A1 tankowanie prądu wychodzi drożej
    niż jazda na LPG :-)
    T.

  • 6. Data: 2018-12-11 16:02:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-12-10 o 22:03, Myjk pisze:
    > Mon, 10 Dec 2018 21:09:10 +0100, T.
    >
    >Na stacjach ładowania GreenWay na A1 tankowanie prądu wychodzi drożej
    >niż jazda na LPG :-)

    To akurat nie problem - podniesie sie akcyze na LPG i na pradzie
    bedzie taniej :)

    J.

  • 7. Data: 2018-12-11 23:12:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-11 o 16:02, J.F. pisze:

    > To akurat nie problem - podniesie sie akcyze na LPG i na pradzie bedzie
    > taniej :)

    Po czym podniesie się cenę prądu o 70% niebawem i będzie drożej niż na
    paliwie lotniczym :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2018-12-12 20:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >trasach tranzytowych.
    >https://www.facebook.com/notes/autopolska/na-stacji
    -orlen-na%C5%82adujesz-samoch%C3%B3d-elektryczny/163

    No w zasadzie ... jak chce dalej zyc z samochodow, to powinien w
    ladowarki inwestowac.

    I w elektrownie - atomowe, wiatrowe, sloneczne :-)

    Albo w biopaliwa :)

    J.

  • 9. Data: 2018-12-14 00:22:12
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 11 Dec 2018 12:58:25 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Na stacjach ładowania GreenWay na A1 tankowanie prądu wychodzi drożej
    >niż jazda na LPG :-)

    Na ich stronie podane są ceny 1,89/1,70 - w zależności od pobieranej
    mocy. Na bogato ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2018-12-14 00:24:13
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 14 Dec 2018 00:22:12 +0100, j...@i...pl wrote:

    >Na ich stronie podane są ceny 1,89/1,70 - w zależności od pobieranej
    >mocy. Na bogato ;)

    Przewinąłem niżej - jak się nie zarejestrujesz na ich stronie, to ceny
    są jeszcze lepsiejsze 2,29/2,06 za kWh :)