  • 1. Data: 2017-02-20 21:46:20
    Temat: Oscyloskop analogowy Protek/Hung Chang HC 5802/5804 - dokumentacji szukam
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Widzę tematy na oscyloskopy cyfrowe się pojawiają... i że lepiej manuala
    do 1k PLN.
    Mam staruszka Hung Chang 5802 do wyciągnięcia z piwnicy i odświeżenia,
    kiedyś dawno się trafił taki. Nie mam manulala do niego (a ma trochę
    funkcji cyfrowego , dodatkowo mi na ekranie sinusoidę kreśli przy
    zmasowaniu wejść.
    Ma może ktoś manuala do niego? a może nawet i schemat?

    Nazwy: Hung Chang 5802 lub jako Protek HC 5802
    ewentualnie Hung Chang 5804 lub Protek HC 5804
    Sprzedawane kiedyś przez NDN.

    Tak to wygląda (google znalazło fotę):
    http://www.iproweb.fr/test/RACK%20018/ETAGE%2018B/HC
    %20PROTEK%20-%205804/IMG_6589.JPG

    Ma może ktoś ktoś?

    PS. Potrzebuję sprawdzić, czemu się zabezpieczenie włącza we wzmacniaczu
    subwofera Monacor SAM-2 (pewnie się wzbudza), kupiłbym taki Hantek
    6022BE na USB za 300PLN ale nie wiem czy da sobie rady. Zwłaszcza że
    kiedyś testowałem jakiś wynalazek za 2k PLN na USB i tragiczne to było.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-02-20 22:06:16
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 20.02.2017 o 21:46, Irokez pisze:
    > Hung Chang 5802

    Nie chciało ci się wrzucić w google?

  • 3. Data: 2017-02-21 17:23:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-20 o 22:06, Jingiel pisze:

    > Nie chciało ci się wrzucić w google?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2780012.html

    Żartujesz? ale chyba nie, nie widzę emotikonu
    Rozpoznajesz cyferki?

    --
    Irokez