  • 1. Data: 2016-06-21 14:46:04
    Temat: Osiołkowi w żłoby dano;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ku końcowi zbliża się koniec darmowej "telewizji na karte" takiej hd z karta jak sim
    w telefonie.
    W październiku maja wyłączyć całkiem, wczoraj wyłączyli TVS
    Na TVS mojej Mamie zależny najbardziej i murze wiec wybrać jej nowego dostawce.
    Widze na rynku jest Cyfrowy Polsat i nc+. Koszt najtańszego abonamentu to ok 20zl.
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2016-06-21 16:00:29
    Temat: Re: Osiołkowi w żłoby dano;)
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.06.2016 o 14:46 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Na TVS mojej Mamie zależny najbardziej

    TVS jest niekodowana więc nie trzeba żadnej platformy, wystarczy odbiornik
    FTA.

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2016-06-21 17:17:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.06.2016 o 14:46, Kris pisze:
    > Ku końcowi zbliża się koniec darmowej "telewizji na karte" takiej hd z karta jak
    sim w telefonie.

    Na pewno chodzi o tnk hd, a nie o taką zwykłą TnK?

  • 4. Data: 2016-06-21 22:32:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 17:17:25 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Na pewno chodzi o tnk hd, a nie o taką zwykłą TnK?
    Racje masz oczywiście. SD miałem napisać

  • 5. Data: 2016-06-21 22:41:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 16:00:32 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:

    > TVS jest niekodowana więc nie trzeba żadnej platformy, wystarczy odbiornik
    > FTA.
    Ale TVP1 i TVP2 na fta chyba nie ma a musi być;)

  • 6. Data: 2016-06-21 22:59:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.06.2016 o 22:41, Kris pisze:

    > Ale TVP1 i TVP2 na fta chyba nie ma a musi być;)

    Jest, w powietrzu, w dvb-t.

  • 7. Data: 2016-06-22 09:01:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 22:59:02 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Jest, w powietrzu, w dvb-t.
    To wiem
    Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne i Mamie ciężko będzie przywyknąć. Kobieta
    nietechniczna kompletnie.
    Popatrzałem na nc+ CP- ceny podobne- salon nc+ mam kilkanaście metrów dalej wiec idę
    dzisiaj podpisać umowę

  • 8. Data: 2016-06-22 09:39:46
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.06.2016 o 09:01 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne

    Albo jeden combo.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2016-06-22 19:03:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 09:01, Kris pisze:

    > To wiem
    > Ale wtedy dwa tunery do obsługi potrzebne

    Niby dlaczego?
    Są tunery combo, są też telewizory obsługujące jedno i drugie bez
    dodatkowych urządzeń.

  • 10. Data: 2016-06-24 09:14:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A u Was nie ma TVS / TVS HD naziemnej (w W-wie jest)?
    Naziemna jest znacznie prostsza w obsłudze (mniej kanałów).

    -----