  • 1. Data: 2018-06-11 15:02:54
    Temat: Ośmiolatek za kierownicą quada
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/siemianowice-8-latek-za-kierown
    ica-quada-wbil-sie-wprost-w-autobus,844264,s.html

    nie ma mowy o przypadkowym zaborze mienia raczej swiadomie zorganizowana akcja i
    nagle cos poszlo nie tak

  • 2. Data: 2018-06-11 18:50:50
    Temat: Re: Ośmiolatek za kierownicą quada
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Jun 2018 06:02:54 -0700 (PDT), p...@g...com

    > nie ma mowy o przypadkowym zaborze mienia raczej swiadomie zorganizowana akcja i
    nagle cos poszlo nie tak

    Tak to się kończy jak rodzice mają siano zamiast muzgó.

    Lokalnie u mnie też jest afera, po potrąceniu dziecka prawie ze skutkiem
    śmiertelnym. Oczywiście na miejscu kierowca udzielał pomocy i w tym czasie
    był wyzywany przez gapiów od morderców. Zaraz na FB post i też sobie
    urządzili polowanie na czarownice. Do tego sołtys zbiera żniwo polityczne,
    bo już pismo, że to wina gminy -- nowa nawierzchnia zrobiona, samochody
    zap...ją, a brak progów, ograniczeń prędkości -- ja dodałem jeszcze że
    powinni postawić działka maszynowe. Koniecznie.

    Tymczasem kierowca po przesłuchaniu dostał status pokrzywdzonego, bo
    dziecko 12 lat bez elementarnej ochrony, tj. bez opieki dorosłego, bez
    kasku, i siłą rzeczy bez karty rowerowej zabawiało się z koleżanką na
    drodze gdzie jeżdżą półtora tonowe klocki. Całe szczęście dla kierowcy, że
    jechał na prawdę powoli widząc co się wyprawia przed nim, że koleżanka była
    i opowiedziała co się tam działo -- inaczej już kierowca by miał
    pozamiatane.

    BTW Muszę czym prędzej zainstalować rejestrator, bo się niebezpieczenie
    ociągam...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-06-11 20:53:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 18:50, Myjk pisze:
> [...]
    > pozamiatane.
    >
    > BTW Muszę czym prędzej zainstalować rejestrator, bo się niebezpieczenie

    Chyba już to opisywałem, ale lata temu.

    Taka sytuacja:
    Wychodzą kumple z knajpy w sile kilku chłopa.
    Patrzą, a ich kolega leży nieopodal na środku ulicy, kałuża krwi. Przed
    nim samochód, drzwi kierowcy otwarte, jakiś facet przy ich leżącym koledze.
    Co kumple robią? Zakasają rękawy, aby "mordercę" zlinczować.

    Co było wcześniej?
    Wcześniej człowiek wyszedł z knajpy mocno chwiejnym krokiem, przewrócił
    się na środku drogi, rozwalając sobie jakieś grubsze naczynie krwionośne.
    Ktoś podjechał samochodem, wysiadł, aby udzielić pomocy.
    Nieszczęśnik jeszcze został by zlinczowany, ale na szczęście ktoś ze
    sklepu obok wyszedł i wytłumaczył krewkim kolegom, co się stało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2018-06-12 06:23:01
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > kasku, i siłą rzeczy bez karty rowerowej zabawiało się z koleżanką na
    > drodze gdzie jeżdżą półtora tonowe klocki.
    czy jakby miało 18 lat to mogłony się tak "zabawiać"?

    mam dzieci