  • 1. Data: 2018-02-05 23:33:36
    Temat: Ostatni chipset mobilny z obsługą Windows 7
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Z racji tego, że Windows 10 od kwietnia odetnie możliwość instalacji
    programów spoza sklepu MS, jaki jest ostatni chipset mobilny na którym
    można zainstalować Win 7?

    Mam laptopa na chipsecie HM65, ale bez ekranu FullHD (Lenovo B570e).
    Potrzebuję FullHD i Windows 7 Pro/Ultimate
    Szukam jakiejś fajnej używki.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2018-02-06 08:09:53
    Temat: Re: Ostatni chipset mobilny z obsługą Windows 7
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W dniu Mon, 05 Feb 2018 23:33:36 +0100, użytkownik Irokez napisał:

    > Windows 10 od kwietnia odetnie możliwość instalacji
    > programów spoza sklepu MS

    Skąd ta informacja?

  • 3. Data: 2018-02-06 10:50:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj jureq, 06 lut 2018 w news:5a7954c1$0$585$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Skąd ta informacja?

    Wszędzie o tym piszą, ale są sprzeczne interpretajcje.
    https://www.dobreprogramy.pl/Od-kwietnia-5-nowych-od
    mian-Windowsa-10-
    domyslnie-tylko-z-aplikacjami-ze-Sklepu,News,85882.h
    tml
    To nowa wiosenna ofensywa MS.

  • 4. Data: 2018-02-06 14:01:30
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Z racji tego, że Windows 10 od kwietnia odetnie możliwość instalacji programów
    spoza sklepu MS, jaki jest ostatni chipset mobilny
    > na którym można zainstalować Win 7?

    Nie wiem czy ostatni, ale na laptopie z chipsetem HM175 nie było problemów z
    instalacją Windows 7.

    https://postimg.org/image/soeb8bwmb/

  • 5. Data: 2018-02-06 17:02:03
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 05.02.2018 23:33, Irokez wrote:

    > Z racji tego, że Windows 10 od kwietnia odetnie możliwość instalacji
    > programów spoza sklepu MS, jaki jest ostatni chipset mobilny na którym
    > można zainstalować Win 7?

    Ale to ma być chyba tylko domyślnie włączona opcja?

  • 6. Data: 2018-02-06 19:53:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-02-06 o 17:02, Atlantis pisze:

    > Ale to ma być chyba tylko domyślnie włączona opcja?

    a któż to wie?
    Może trzeba będzie zapłacić za możliwość zainstalowania 7zip - 20$,
    MPC-HC - 50$ a Adobe Photoshop - 500$

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-02-06 22:44:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-02-06 o 14:01, Radoslaw Szwed pisze:
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem czy ostatni, ale na laptopie z chipsetem HM175 nie było
    > problemów z instalacją Windows 7.
    >
    > https://postimg.org/image/soeb8bwmb/

    Tak teraz patrzę na to:
    http://www.dell.com/support/article/pl/pl/plbsd1/sln
    304217/microsoft-windows-operating-system-support-fo
    r-intel-kaby-lake-processors?lang=en

    i nie wiem jak się teraz odnieść do tego i7-7700HQ z Twojego zdjęcia.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-02-07 05:55:19
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

> [...]
    r-intel-kaby-lake-processors?lang=en

    > i nie wiem jak się teraz odnieść do tego i7-7700HQ z Twojego zdjęcia.

    Najwidoczniej Windows 7, który instalowałem na MSI "nie wiedział" o stronie Della :>