  • 1. Data: 2019-12-19 19:50:58
    Temat: Oszczędzacz energii
    Od: s...@g...com

    Na święta instrukcja jak się strzyże baranki. Niemiecka myśl techniczna za 150 zeta:

    https://tinyurl.com/ukxbvdd

    To samo Made in China za 12 zeta:

    https://tinyurl.com/rd4uwmm

  • 2. Data: 2019-12-19 23:10:18
    Temat: Re: Oszczędzacz energii
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 19-12-2019 o 19:50, s...@g...com pisze:
    > Na święta instrukcja jak się strzyże baranki. Niemiecka myśl techniczna za 150
> [...]

    "-Oszczędza pieniądze zaraz po wyjęciu z pudełka."

    Lepsze niż fotowoltanika na dachu. Już zamówiłem całą paletę.

    yabba

  • 3. Data: 2019-12-21 11:23:53
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 19.12.2019 o 19:50, s...@g...com pisze:
    > Na święta instrukcja jak się strzyże baranki. Niemiecka myśl techniczna za 150
> [...]
    A jakby tak kilka(naście/set) szeregowo... ;)

  • 4. Data: 2019-12-21 11:58:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/12/2019 19:50, s...@g...com wrote:
    > Niemiecka myśl techniczna

    Swoją drogą w Niemcach płacą za W czy VA?

  • 5. Data: 2019-12-21 15:18:10
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 11:58, heby pisze:
    > Swoją drogą w Niemcach płacą za W czy VA?

    za... pochodzenie. Takie, które pozwala na 'nachodźctwo'...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 6. Data: 2019-12-21 17:00:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "heby" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą w Niemcach płacą za W czy VA?

    Chyba podobnie jak u nas.
    Ale dużo więcej niż u nas mimo że w hurcie energia u nich dużo tańsza.
    Mają duże dopłaty do rachunków na "ekologię".
    Cierpią na zbyt małe zdolności przesyłowe pólnoc-południe
    z wiatraków nad morzem gdy wieje i do Austrii (Austriacy "ładują"
    swoje pompowo-szczytowe bo generalnie mają deficyt.
    Tymi cierpieniami niestety dzielą się z sąsiadami.

    Arek