  • 1. Data: 2016-08-22 09:01:12
    Temat: Ot, taka ciekawosta odnosnie rejestracji prepaidow
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.gsmmaniak.pl/578570/ustawa-antyterrorysty
    czna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

  • 2. Data: 2016-08-22 11:13:46
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > http://www.gsmmaniak.pl/578570/ustawa-antyterrorysty
    czna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    Mnóstwo ludzi z allegro skorzysta z czystej PRZEKORY, przykładowo
    wśród moich znajomych większość tak deklaruje, na wszelki wypadek

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2016-08-22 11:18:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > http://www.gsmmaniak.pl/578570/ustawa-antyterrorysty
    czna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    niemożliwe. O jak niespodzianka :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-08-22 11:42:43
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    masti <g...@t...hell> Wrote in message:

    czna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    > niemożliwe. O jak niespodzianka :)

    Ale to trochę bez sensu, jeżeli ktoś chce mieć anonimowość to ma
    płacić przelewem?

    Ale już widzę komisy GSM sprzątające takie karty, legalne takie
    coś? Albo na bazarach

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 5. Data: 2016-08-22 18:07:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-22 o 09:01, atm pisze:
    > http://www.gsmmaniak.pl/578570/ustawa-antyterrorysty
    czna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    To zdanie z początku artykułu:
    "wiele kart nadal działa bez podania danych osobowych, ale znakomita
    większość została już zablokowana" udowadnia że piszący nie ma pojęcia
    o temacie.
    Ale poruszany problem jest prawdziwy, normalny obywatel nie kupi
    działającego sima w kiosku w niedzielę wieczorem a przestępca
    (terrorysta również) zarejestruje sobie kolejnego sima na lokalnego
    żula czyli jakiegoś pana Heńka.
    I taka rejestracja będzie służyć jedynie inwigilowaniu normalnych
    obywateli którzy karty jednak zarejestrują na siebie.
    A idioci piszący teksty w stylu "Jeśli np rejestracja prepaidów
    ma pomóc w łapaniu przestępców to ja jestem za." są jak widać
    tylko idiotami.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-08-23 21:00:46
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-22 11:42, Yerine Ictimai wrote:
    > Ale już widzę komisy GSM sprzątające takie karty, legalne takie
    > coś? Albo na bazarach

    legalne, ustawa nie ogranicza obrotu zarejestrowanymi kartami i nie
    wprowadza kar za nie przerejestrowanie na obecnego posiadacza

  • 7. Data: 2016-08-23 21:51:08
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 18:07, RadoslawF pisze:

    > To zdanie z początku artykułu:
    > "wiele kart nadal działa bez podania danych osobowych, ale znakomita
    > większość została już zablokowana" udowadnia że piszący nie ma pojęcia
    > o temacie.

    Co masz na myśli? Rozwiń.

  • 8. Data: 2016-08-23 22:47:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości

    >Co masz na myśli? Rozwiń.

    Ze blokowac to beda dopiero za pol roku, a do tej pory to zadnego nie
    wylaczyli.

    A propos - dostal ktos SMS, ze ma niezarejestrowany numer, i trzeba
    sie zarejestrowac ?
    Przy tylu reklamach w telewizji, az dziwne, ze nie rozsylaja.
    A moze rozeslali, tylko mi sie przeterminowaly, bo rzadko wlaczam ?

    No bo przeciez nie wypada napisac, ze cale te reklamy to po to, aby
    "zarejestrowac nr i przeniesc go do sieci XXX" :-)

    A numerow z wlasnej sieci, to lepiej nie rejestrowac, bo
    niezarejestrowanych nie mozna przeniesc do innej :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-08-24 08:06:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >http://www.gsmmaniak.pl/578570/ustawa-antyterroryst
    yczna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    zaraz płaszczak skoryguje ustawę - każdy posiadacz karty będzie się musiał
    zgłaszać z nią raz na tydzień na komisariat i przedstawić dowód osobisty,
    jeśli tego nie zrobi karta zostanie zablokowania

  • 10. Data: 2016-08-24 13:55:55
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "Ghost" <n...@d...pl> Wrote in message:

> [...]
    > zgłaszać z nią raz na tydzień na komisariat i przedstawić dowód osobisty,
    > jeśli tego nie zrobi karta zostanie zablokowania

    Akurat popieram PiS ale ta
    ustawa to chyba inicjatywa nie
    polskiego rządu ale jakaś unijna?

    ----Android NewsGroup Reader----