  • 1. Data: 2019-12-15 13:00:04
    Temat: P.o.remier zwariował
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.money.pl/gospodarka/mateusz-morawiecki-b
    ierze-sie-za-piratow-drogowych-znamy-propozycje-zmia
    n-6456964841862785a.html

    W skrócie:

    1 - pierwszeństwo pieszych,
    2 - 50 w zabudowanym przez całą dobę
    3 - prawko- za 50+ na wszystkich drogach (również autostradach).

    Jestem za. Ale ciekawe co z elektroratem pis?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-12-15 15:19:26
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-15 o 13:00, Shrek pisze:
> [...]
    > 3 - prawko- za 50+ na wszystkich drogach (również autostradach).
    >
    > Jestem za. Ale ciekawe co z elektroratem pis?

    To samo co w trakcie obietnic opłaty za TV. nic.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-12-15 16:53:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3 - prawko- za 50+ na wszystkich drogach (również autostradach).
    >
    > Jestem za. Ale ciekawe co z elektroratem pis?

    Przez ostatnie lata nie zauważyłeś jeszcze, że elektorat PiS zgadza się
    na wszystko jak leci? Przecież to tak samo działa jak w katolstwie.
    Jak Bóg robi wojnę i ludzie się tłuką, to wola boska...mało idzie zwalić
    na szatana a w sumie obarczanie winą każdego, byle nie katabasów czy
    jakiegoś Boga (czytaj zmyślone historyjki do wybielania siebie) działa
    zawsze dobrze. Katol klęknie, pomodli się, pas zaciśnie i dalej się
    będzie modlił i biczował a forma "wybaczania" jest wbudowana w tą
    socjotechnikę od zawsze. Wystarczy jeszcze znaleźć "złego" (Tusk) i masz
    perpetum mobile :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2019-12-15 17:45:13
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-15 o 16:53, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >>
    > Przez ostatnie lata nie zauważyłeś jeszcze, że elektorat PiS zgadza się
    > na wszystko jak leci? Przecież to tak samo działa jak w katolstwie.

    Sugerujesz że propozycje opłaty abonamentowej oprotestowała totalna
    opozycja?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-12-16 14:33:18
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 17:45, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz że propozycje opłaty abonamentowej oprotestowała totalna
    > opozycja?
    >

    > Pozdrawiam

    Ty to masz na pewno 500+ w głowie zamiast mózgu. Jak ci podwyżki cen
    zabiorą z nadmiarem te 500+ to co będziesz miał pod pokrywą czaszki.
    Pewnie whiskas dla kota bez żadnego trybu.

  • 6. Data: 2019-12-16 17:44:42
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-16 o 14:33, TM pisze:

    > Ty to masz na pewno 500+ w głowie zamiast mózgu. Jak ci podwyżki cen
    > zabiorą z nadmiarem te 500+ to co będziesz miał pod pokrywą czaszki.
    > Pewnie whiskas dla kota bez żadnego  trybu.

    Nie mam tego w głowie bo nie dostaje.
    Podwyżki cen kiedyś były za PO a teraz są za PiSu.
    Za ich następców też będą, ale świnie odkopane od koryta
    i tak najgłośniej kwiczą. Zakwicz jeszcze. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-12-16 19:00:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Dec 2019 17:44:42 +0100, w <5df7b580$0$554$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Nie mam tego w głowie bo nie dostaje.
    > Podwyżki cen kiedyś były za PO a teraz są za PiSu.

    Jakie podwyżki za PO, skoro była niemal deflacja.
    Halo -- jest tam ktoś?

  • 8. Data: 2019-12-16 19:01:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Za ich następców też będą, ale świnie odkopane od koryta
    > i tak najgłośniej kwiczą. Zakwicz jeszcze. :-)

    A takie zdania świadczą najczęściej o inteligencji je wygłaszającego -- a
    raczej jej braku :)

  • 9. Data: 2019-12-16 22:39:41
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-16 o 19:01, r...@k...pl pisze:

    > A takie zdania świadczą najczęściej o inteligencji je wygłaszającego -- a
    > raczej jej braku :)

    Odpisywanie dwa razy na jeden post o czym świadczą?
    Podpowiem, o tym co mnie przypisujesz.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-12-16 23:18:22

    Mon, 16 Dec 2019 22:39:41 +0100, w <5df7faa3$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Odpisywanie dwa razy na jeden post o czym świadczą?

    Odpisywanie świadczą, że nie doczytałem następnych światłych myśli -- że też
    posłużę się pokraczną polszczyzną :)

    > Podpowiem, o tym co mnie przypisujesz.

    Ehem...