  • 1. Data: 2017-02-24 13:27:48
    Temat: P0135, Bank 1, Sensor 1
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez
    katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie
    wydechowym ?

  • 2. Data: 2017-02-25 19:10:59
    Temat: Re: P0135, Bank 1, Sensor 1
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez
    > katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie
    > wydechowym ?

    Może

  • 3. Data: 2017-02-25 23:42:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jarek"

    > Czy tytułowe P0135, Bank 1, Sensor 1 oznacza problem z grzałką sondy przez
    > katalizatorem ? Czy może w ogóle być problem poza sondą w układzie
    > wydechowym ?

    Może
    ---
    No właśnie wychodzi, że raczej nie bo pełne tłumaczenie błędu jest
    "uszkodzona grzałka". Grzałka to grzałka, sonda pracuje teraz bez grzałki i
    tyle. Tak w ogóle Sensor 1 oznacza właśnie pierwszą sondę, analogiczny błąd
    dla drugiej ma wyższy numer i "Sensor 2", a z rozglądnięcia wychodzi, że
    drugiej sondy u mnie nie ma. Dostęp do sondy bardzo trudny, więc nawet jej
    jeszcze nie zmierzyłem i nie wiem czy podołam wymianie. Oryginalna sonda
    kosztuje 600zł, zamiennik 180...250