  • 1. Data: 2011-11-10 19:31:48
    Temat: PC
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no dziś do moich nierozwiązywalnych problemów z PC doszedł kolejny... jakby
    Ktoś na coś wpadł to przypominam pierwszy:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    no to konkurs/zagadnienie - nagrałem pewien odgłos pojawiający się przy
    zamykaniu komputera...
    http://e-serwis.org/smietnik/pc.wav
    Kto bystry zgadnie skąd wydobywa się ten dźwięk?

  • 2. Data: 2011-11-10 22:25:12
    Temat: Re: PC
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 10.11.2011 20:31, identifikator: 20110701 pisze:
    > no dziś do moich nierozwiązywalnych problemów z PC doszedł kolejny...
    > jakby Ktoś na coś wpadł to przypominam pierwszy:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    Proponuję jak najkrótszy kabel USB i wpięty najlepiej w gniazdo z tyłu
    kompa.
    G.B.

  • 3. Data: 2011-11-10 22:28:10
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > no to konkurs/zagadnienie - nagrałem pewien odgłos pojawiający się przy
    > zamykaniu komputera...
    > http://e-serwis.org/smietnik/pc.wav
    > Kto bystry zgadnie skąd wydobywa się ten dźwięk?

    Stawiam na twardy dysk. Jeżeli mam racje - to zaczyna się zacierać.
    G.B.

  • 4. Data: 2011-11-11 01:13:26
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:4ebc4ff7$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...

    > Stawiam na twardy dysk. Jeżeli mam racje - to zaczyna się zacierać.

    Ja też takowo stawiam, choć mi ten dźwięk wygląda na pozycjoner. Zbyt
    jednostajny, jak na łożysko, słychać, ze poprzedzony trzaśnięciem "głowic" o
    odbojnik. Fatalna jakość - zbyt duża kompresja. Dźwięk mi przypomina
    pozycjoner, który dostał złe wskazanie od kontrolera i leci z głowicami nie
    w tę stronę, gdzie potrzeba. Na napęd CD dźwięk raczej zbyt konkretny,
    jeszcze nie trafiłem, żeby któryś tak piszczał, choć już zdarzył mi się
    napęd, niejeden, który głośno brzęczał, warczał, jeden mi po takim warczeniu
    zdechł absolutnie.
    Dźwięk ten może jednak też pochodzić od drukarki igłowej, lub od skanera,
    gdzie głośno chodzi silnik krokowy. Bardziej drukarka. Ale najbardziej dysk,
    3.5 cala, 2.5 ma dźwięk... inny, mniej dołu, często więcej góry. Za dawnych
    czasów wygrywałem konkursy bez nagród - jakiej firmy dysk twardy siedzi w
    komputerze - każdej firmy dysk pracował inaczej. Dziś czasem udaje mi się
    oszacować "przebieg"
    Popieram sugestię o wymianie dysku.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 5. Data: 2011-11-11 08:14:59
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nieźle nieźle, to dysk twardy, przy parkowaniu głowicą piszczy, ciekawy
    przypadek, a w kompie jest jeszcze drugi dysk który zachowuje się
    normalnie - czy można podejrzewać, że zasilacz jest OK?