  • 41. Data: 2020-02-10 15:19:47
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Z budki masz lepszą jakość połączenia niż z pożal się kochanych twoich
    komórek.
    Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach bankowych, itp.
    Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.
    Po druciaku nie ma degradacji dźwięku.
    Wychodząc z domu nie zawsze ma się komórkę. Nawet wypadku nie ma jak zgłosić
    gdyby się takowy wydarzył na skrzyżowaniu przy którym właśnie się
    znaleźliśmy w środku nocy.
    Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc twoją
    ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.
    Ale czego wymagać jak kukły okrągłostołowe POPIS, PSL, SLD polska
    telekomunikację oddały za Bóg zapłać obcym. OD obcego można sobie wymagać...
    Cała Polska jest obca i trudno oczekiwać aby tu się miało dziać dobrze,
    skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot okrągłostołowych aby
    drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

  • 42. Data: 2020-02-10 15:51:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan jedrek napisał:

    > Z budki masz lepszą jakość połączenia niż z pożal się kochanych
    > twoich komórek.

    Akurat nieprawda. LTE (czyli sieć 4G) nie ma już natywnej telefonii.
    Jest VoIP posadzony na warstwie IP. Ale użyty kodek jest dużo lepszy
    od 711, czyli tego, który mamy w stacjonarnej telefonii. Z kodekiem
    GSM nawet nie będę porównywał. Słychać świetnie.

    > Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach
    > bankowych, itp. Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.

    Tylko kręcona z komóry GSM, dodajmy uczciwie. Jeśli to w ogóle jest
    nadal prawdą.

    > Po druciaku nie ma degradacji dźwięku.

    Tyle że nie ma już druciaków. Obawiam się, że żaden operator nie
    podłączy już nikomu POTS-a. Nie żebym namiętnie słuchał muzyczek
    na infoliniach, ale bełkot związany z podłączaeniem callcenter
    kodekiem 729 kojarzę głownie z telefonią naziemną. Więc tu już
    zwyczajne kłamstwo.

    > Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc
    > twoją ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Jeszcze dziwniejsze, że pisze o tym ktoś, kto o jeżdżeniu autostradami
    najwyżej czytał w internecie. Przy polskich autostradach nie ma telefonów
    co kilka km. W innych krajach, które równie późno zabrały się za stan
    swoich dróg, też nie ma. Tam gdzie stoją jeszcze żółte telefony, stan
    nawierzchni zwykle mocno odbiega od tego, co mamy w kraju. A w czasie
    remontu przeważnie aparaty znikają.

> [...]
    > skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot okrągłostołowych aby
    > drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

    To też jakby gdzieś w internetach przeczytanie i bezmyślnie powtarzane.
    Znam to na pamięć.

    Jarek

    --
    -- Ty mały, ty nie obrażaj robotnika, któren wraz z chłopem i inteligentem
    pracującym stanowią zdrową siłę narodu.

  • 43. Data: 2020-02-10 15:52:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jedrek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach
    >bankowych, itp.
    >Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.

    No chyba, ze modny Voip

    >Wychodząc z domu nie zawsze ma się komórkę.

    Wychodzisz bez komorki ? :-)

    >Nawet wypadku nie ma jak zgłosić gdyby się takowy wydarzył na
    >skrzyżowaniu przy którym właśnie się znaleźliśmy w środku nocy.

    Nie ty, to kto inny bedzie mial komorke

    >Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc
    >twoją ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Sa, to niech sobie beda. Ale robic przy nowych autostradach ?
    Po co ?
    Szczegolnie, ze teraz auto samo powiadomi o wypadku :-)

    >Ale czego wymagać jak kukły okrągłostołowe POPIS, PSL, SLD polska
    >telekomunikację oddały za Bóg zapłać obcym. OD obcego można sobie
    >wymagać...

    Wymagac bardzo latwo - ustawą go.
    A od krajowego ? Patrz jak teraz z weglem kombinuja - zadowolic
    gornikow, czy zadowolic emerytow - oto jest pytanie ... wyborcze :-)
    A jak bedziesz wymagal, to kto zaplaci za te budki ?
    I komu one potrzebne - bedziesz zachodzil muzyczki z banku posluchac
    wysokiej jakosci ? :-)

    >Cała Polska jest obca i trudno oczekiwać aby tu się miało dziać
    >dobrze, skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot
    >okrągłostołowych aby drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

    No coz - sprzedalismy to, co mielismy najcenniejszego - pustynie
    telekomunikacyjna :-)

    A czy Franca na tym zarobila ... oficjalnie raczej nie. A
    nieoficjalnie - trudno powiedziec.

    J.

  • 44. Data: 2020-02-10 16:20:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No coz - sprzedalismy to, co mielismy najcenniejszego - pustynie
    > telekomunikacyjna :-)

    Warto porównać stan telefonii polskiej i niemieckiej. Tam nawet w
    Berlinie są dziury w zasięgu. Na pewno Niemcom jakiś obcy narzucił
    pomysł, by BTS-y wszystkich sieci były w gestii jednego monopolisty.
    Taki T-Mobile choćby nawet chciał, to nie zrobi dobrze Niemcom. Musi
    drenować Polsków sprzedając im nolimity po pińć euro.

    No ale oni tam za Odrą (czy inną Łabą) nie mieli cennych pustyń, a
    trzydzieści lat temu Deutsche Telecom wydawał nam się niedoścignionym
    wzorcem.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę
    jedno, ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 45. Data: 2020-02-10 17:13:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jeszcze dziwniejsze, że pisze o tym ktoś, kto o jeżdżeniu autostradami
    > najwyżej czytał w internecie. Przy polskich autostradach nie ma telefonów
    > co kilka km.

    Przy płatnych autostradach muszą być (przepis taki) i są.
    https://goo.gl/maps/9AYz5MWu3x2gLMPm9
    https://goo.gl/maps/jrZducWLqQr7fQcU7

    Oczywiście nikt z tego nie korzysta i operator najchętniej by wszystko
    zdemontował w p...u, ale mu nie wolno.

    Na odcinkach, które miały być płatne, ale "coś nie wyszło", są tylko
    miejsca na postawienie tych słupków:
    https://goo.gl/maps/17H613mhRwoA7woL9

    MJ

  • 46. Data: 2020-02-10 17:42:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

> [...]
    > zdemontował w p...u, ale mu nie wolno.
    >
    > Na odcinkach, które miały być płatne, ale "coś nie wyszło", są tylko

    Kurcze, najśmieszniejsze, że widziałem, ale by mi do głowy nie przyszło
    zatrzymać się przy takim słupku. Kiedyś to te telefony robiły wrażenie,
    wyglądały niemal jak londyńska budka. No i pewnie muzyka na czekanie
    charczy, bo to chyba nie drutowiec.

    --
    Jarek

  • 47. Data: 2020-02-10 17:42:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.02.2020 o 15:19, jedrek pisze:
    > Z budki masz lepszą jakość połączenia niż z pożal się kochanych twoich
    > komórek.

    Wiesz co piszesz czy tylko tak Ci się wydaje? Lepsza jaokść z automatu?
    Śmiechu warte

    > Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach bankowych,
    > itp.

    No to dałeś wyśmienity przykład - melodyjka banku musi być słyszalna w
    jakości HiFi ;-)

    > Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.

    A nic sobie będzie, nie interesuje mnie jakość tej "muzyczki"

    > Po druciaku nie ma degradacji dźwięku.

    Ta...

    > Wychodząc z domu nie zawsze ma się komórkę. Nawet wypadku nie ma jak
    > zgłosić gdyby się takowy wydarzył na skrzyżowaniu przy którym właśnie
    > się znaleźliśmy w środku nocy.

    No i akurat przy tym skrzyżowaniu na jakimś zadupiu dla Ciebie postawią
    budkę (oczywiście na środku skrzyżowania abyś ją bez problemu odnalazł ;))
    Łatwiej będzie odszukać kogoś z komórką niż budkę nawet gdyby ich było
    kilkadziesiąt w danym mieście.

    > Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc twoją
    > ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Nie mieszaj różnych spraw. Telefony na autostradach nie są do
    prowadzenia zwykłych rozmów towarzyskich (nie mają technicznej
    możliwości połączenia się z numerem który sobie wymyślisz) i nie
    obsługuje ich "normalny" operator telekomunikacyjny.

    > Ale czego wymagać jak kukły okrągłostołowe POPIS, PSL, SLD polska
    > telekomunikację oddały za Bóg zapłać obcym. OD obcego można sobie
    > wymagać...

    Zgłoś się do toruńskiego grzyba, miał już jakiś epizod jako operator
    telekomunikacyjny, może zasponsoruje dla Ciebie te automaty.

    > Cała Polska jest obca i trudno oczekiwać aby tu się miało dziać dobrze,
    > skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot okrągłostołowych
    > aby drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

    Coraz więcej Polski jest rozdawane za grosze pedofilom w czarnych
    sukienkach.

    --
    Czarek

  • 48. Data: 2020-02-10 20:16:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.02.2020 o 15:19, jedrek pisze:
    > Z budki masz lepszą jakość połączenia niż z pożal się kochanych twoich
    > komórek.

    Moich? A co ja mam wspólnego z komórkami, poza tym, że używam ich tak
    jak miliardy ludzi na świecie. Bo rozumiem, że Ty nie używasz tych
    znienawidzonych komórek.

    > Prosty test: melodyjka na czekaniu na wszelakich infoliniach bankowych,
    > itp.

    Nie wiem, nie używam. A jak gdzieś dzwonię, to żeby porozmawiać a nie
    wysłuchiwać melodyjek.

    > Kręcone z komory jakość muzyczki jak zza grobu.

    Wierzę na słowo.

    > Po druciaku nie ma degradacji dźwięku.

    Wszelkie znaki na niebie wskazują, że nie masz racji, a może po prostu
    nie masz pojęcia.

    > Wychodząc z domu nie zawsze ma się komórkę. Nawet wypadku nie ma jak
    > zgłosić gdyby się takowy wydarzył na skrzyżowaniu przy którym właśnie
    > się znaleźliśmy w środku nocy.

    Nawet w czasach świetności automatów, nie były one instalowane na każdym
    skrzyżowaniu, teraz tym bardziej nie będą.

    > Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc twoją
    > ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Jak były projektowane nasze autostrady to patrzeliśmy między innymi na
    Niemców, gdzie oni faktycznie mieli budki do powiadamiania służb na
    autostradach. Tylko, że oni zaczęli to już robić zdaję się w latach
    siedemdziesiątych. Wtedy i jeszcze trzy dekady później miało to sens,
    dziś nawet Niemcy likwidują te urządzenia.
    U nas na ekspresówkach nie ma takich budek i nikt z tego powodu nie
    płacze. A mamy ekspresówek więcej kilometrów niż autostrad.
    No i musiałbym się z chojem na łby pozamieniać żeby dygać czasem i
    kilometr to budki przy autostradzie aby powiadomić służby. Bez większych
    problemów, nawet pomimo zakazu, można zatrzymać jakiś samochód i jego
    pasażerów poprosić o pomoc/telefon.

    > Ale czego wymagać jak kukły okrągłostołowe POPIS, PSL, SLD polska
    > telekomunikację oddały za Bóg zapłać obcym. OD obcego można sobie
    > wymagać...

    Nie bardzo wiem co to ma wspólnego z automatami publicznymi, ale zawsze
    możesz założyć własny telekom i stawiać budki.
    Aha, Niemcy też polikwidowali większość, jak nie wszystkie, automaty.

    > Cała Polska jest obca i trudno oczekiwać aby tu się miało dziać dobrze,
    > skoro obcy po to tu wchodzi za przyzwoleniem miernot okrągłostołowych
    > aby drenować Polskę a nie robić dobrze Polakom.

    I niby co to ma wspólnego z budkami telefonicznymi?

  • 49. Data: 2020-02-10 21:41:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir zapytał:

    > I niby co to ma wspólnego z budkami telefonicznymi?

    Budka został przewodniczącym PO. Przypadek?

    Jarek

    --
    Jeśli myślisz, że wszyscy na świecie działają przeciwko tobie, to
    jest normalne. Manią by było, gdybyś uważał, że działają w zmowie.

  • 50. Data: 2020-02-11 22:23:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    > Budka został przewodniczącym PO. Przypadek?

    Nie sądzę.