  • 1. Data: 2016-07-31 18:27:59
    Temat: [PHP][CSS][JavaScript] Rozwiązanie do serwisu internetowego (BIP)
    Od: s...@g...com

    Witam

    Chciałem dopytać się na tym forum jakie najlepiej zastosować w obecnych czasach
    rozwiązania do budowania serwisu internetowego np. BIP (Biuletyn Informacji
    Publicznej) z prostym panelem administracyjnym z rejestrowaniem zmian. Obecnie
    wiadomo wszystkiego nie robi się po stronie serwera w PHP (wysyłanie całych
    przygotowanych stron po stronie serwera). Po stronie serwera (backend) należy
    zastosować tylko rozwiązanie typu REST wykonujący tylko podstawowe operacje CRUD (np.
    w prostym frameworku PHP SLIM). Natomiast mnie najbardziej interesuje jakie
    rozwiązanie zastosować po stronie klienta (front-end) z gotowymi
    komponentami/tematami wizualnymi (nie chcę bawić się w tworzenie ręczne grafiki) i
    przystosowaniem do różnych urządzeń wyświetlających (komputer, tablet, telefon). Czy
    najrozsądniejszym rozwiązaniem jest połączenie frameworku bazującym na jQuery czyli
    AngularJS (przetwarzanie danych) i rozwiązania Bootstrap (do komponentów wizualnych)
    ?

    Za wszelką odpowiedź serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam
    M.K.