  • 1. Data: 2018-12-12 09:36:22
    Temat: PKN ORLEN upamiętnia marki retro
    Od: "T." <k...@i...pl>

    I wraca nam CPN :-)

    https://glowny-mechanik.pl/2018/12/12/pkn-orlen-upam
    ietnia-marki-retro/

    T.

  • 2. Data: 2018-12-12 16:53:59
    Temat: Re: PKN ORLEN upamiętnia marki retro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    >I wraca nam CPN :-)
    >https://glowny-mechanik.pl/2018/12/12/pkn-orlen-upa
    mietnia-marki-retro/

    Ciekawe ... wiecej w kraju emerytow niz mlodziezy, bo mlodziez w
    Londynie ?

    Bo kogo oni chca tym CPN przyciagnac ?

    A moze nowe posady poszukiwane, albo ... czyjas rodzina zarobi na
    modernizacji logo :-)

    Syrene by przywrocili. Oczywiscie Electric :)

    J.

  • 3. Data: 2018-12-12 19:17:55
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Bo kogo oni chca tym CPN przyciagnac ?

    skopiowane :

    W dużej firmie następuje zmiana na stanowisku dyrektora naczelnego. Nowy obawia się
    że nie podoła nowym obowiązkom, ale ustępujący dyrektor pociesza go:
    - jak już nie będziesz dawał sobie rady to masz w ostatniej szufladzie złożone i
    ponumerowane kolejno 3 koperty. Za każdym razem otwórz jedną i zastosuj się do tego
    co tam znajdziesz.

    Minęło trochę czasu i nowy dyrektor nie mogąc dać sobie rady z problemami otworzył
    kopertę nr 1 z taką oto radą.

    - za wszystko obwiniaj poprzednika.

    Rada zadziałała i na trochę był spokój W końcu trzeba jednak było sięgnąć po drugą
    kopertę, a wniej rada:

    - zrób reorganizację.

    Dyrektor zrobił reorganizacje i zanim wszyscy od nowa zaczęli się wdrażać w obowiązki
    i nowe zależności ponownie minął czas, ale główne problemy firmy nadal nie były
    rozwiązane i pracownicy coraz poważniej grozili poważnymi kłopotami.

    Przyszedł więc czas na sięgniecie po trzecią kopertę

    - sprzątnij biurko, przygotuj dokładnie takie same trzy koperty, lada chwila ktoś cię
    wymieni.

    Dyrektor przygotował trzy koperty.

  • 4. Data: 2018-12-12 23:21:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 19:17, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Przyszedł więc czas na sięgniecie po trzecią kopertę
    >
    > - sprzątnij biurko, przygotuj dokładnie takie same trzy koperty, lada chwila ktoś

    Dobre :)
    A orlen omijam szerokim łukiem więc nie se robią co chcą.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-12-13 10:27:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 09:36, T. pisze:
    > I wraca nam CPN :-)
    >
    > https://glowny-mechanik.pl/2018/12/12/pkn-orlen-upam
    ietnia-marki-retro/

    > T.
    A tu są ładne zdjęcia:
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znow-za
    tankujesz-na-cpn-ie-brpomaranczowe-logo-wrocilo,2810
    83.html

    Ps. A mnie się to podoba. :-)
    T.

  • 6. Data: 2018-12-13 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

> [...]
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znow-za
    tankujesz-na-cpn-
    > ie-brpomaranczowe-logo-wrocilo,281083.html

    A dla mnie to bez znaczenia.
    Jeszcze niedawno robili wielki rebranding i znow potrzeba kolejnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 7. Data: 2018-12-13 12:22:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-13 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    tankujesz-na-cpn-

    > A dla mnie to bez znaczenia.
    > Jeszcze niedawno robili wielki rebranding i znow potrzeba kolejnego?

    Ale to nie jest "wielki rebranding" ale 2 stacje.
    T.

  • 8. Data: 2018-12-13 14:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >
    >A tu są ładne zdjęcia:
    >https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,znow-z
    atankujesz-na-cpn-ie-brpomaranczowe-logo-wrocilo,281

    Nie istotne czy sie podoba, tylko czy zajedziesz zatankowac.
    Albo czy bedziesz wiedzial, ze na gieldzie to sie Orlen nazywa.

    Tyle lat pracowali nad promocja marki Orlen, zeby teraz przywracac
    stara, o ktorej nikt juz nie pamieta ?

    No chyba, ze chodzi o dofinansowanie Kurskowizji :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-12-13 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ale to nie jest "wielki rebranding" ale 2 stacje.
    > T.

    Ach... myslałem ze coś grubszego wymyslili :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 10. Data: 2018-12-13 15:44:47
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 13.12.2018 o 14:25, J.F. pisze:
    > Tyle lat pracowali nad promocja marki Orlen, zeby teraz przywracac
    > stara, o ktorej nikt juz nie pamieta ?

    Wydaje mi się, że na kanale 19 jeszcze posługują się "cepeenem". :]

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk