  • 1. Data: 2012-08-28 09:32:10
    Temat: [PLAY] Dziwne powiadomienia o prośbie kontaktu
    Od: z <z...@u...pl>

    Jest sobie tel. na kartę w play z którego nie mogę dzwonić (trzeba
    doładować) ale jeśli próbuję zadzwonić na numer do adresata przesyłana
    jest informacja o próbie dodzwonienia. Testowałem na razie tylko w pleju.
    To nie jest sms tylko wyświetlone okienko na ekranie (Satio z symbianem)
    Co to takiego jest (nigdzie się w tel. nie zapisuje, można raz
    przeczytać i w kosmos.)
    Czy ta funkcjonalność jest stała. Czy będzie działać dalej (podoba mi
    się :-) ) i czy będzie na wszystkich telefonach a jeśli nie to na jakich
    działa?
    W takiej same sytuacji Orange milczy :-)

  • 2. Data: 2012-08-28 19:18:56
    Temat: Re: [PLAY] Dziwne powiadomienia o prośbie kontaktu
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    28.08.2012 9:32 z <z...@u...pl> w wiadomości
    <news:k1hs5r$m1e$1@news.task.gda.pl> napisał(a):

    > Jest sobie tel. na kartę w play z którego nie mogę dzwonić (trzeba
    > doładować) ale jeśli próbuję zadzwonić na numer do adresata przesyłana
    > jest informacja o próbie dodzwonienia. Testowałem na razie tylko w pleju.
    [...]
    > Czy ta funkcjonalność jest stała. Czy będzie działać dalej (podoba mi
    > się :-) ) i czy będzie na wszystkich telefonach a jeśli nie to na jakich
    > działa?

    Na stronie Play i w blogu rzecznika nie widzę informacji o tej usłudze,
    ale znalazłem coś takiego:
    <http://www.blogplay.eu/2008/11/25/brak-srodkow-na-k
    oncie-%E2%80%93-w-play-to-nie-problem/>

    --