  • 1. Data: 2011-03-26 20:11:46
    Temat: PLAY - przycinanie prędkości w taryfach All Inclusive
    Od: pol189 <p...@p...fm>

    Jaki maksymalny transfer można obecnie osiągnąć w PLAY w taryfach All
    Inclusive, i do jakiej prędkości przycinają po przekroczeniu pakietu danych?

    Reklam sporo, ale konkretnych danych nie mogę nigdzie znaleźć...

  • 2. Data: 2011-03-27 11:19:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pol189" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > danych?
    >
    > Reklam sporo, ale konkretnych danych nie mogę nigdzie znaleźć...

    Dziwne, ja jakos znal;azlem bez trudu informacje o standardowej predkosci.

    Np tu masz napisane jak byk:
    http://www.playmobile.pl/pl/oferta/internet/abonamen
    t/index.html

    W zaleznosci od kwoty abonamentu predkosc ta jest inna.
    Predkosci po przycieciu nie szukalem - moze jest w regulaminie, a moze i nie
    ma.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-03-27 11:54:28
    Temat: Re: PLAY - przycinanie pr?dko?ci w taryfach All Inclusive
    Od: pol189 <p...@p...fm>

> [...]
    >
    > W zaleznosci od kwoty abonamentu predkosc ta jest inna.
    > Predkosci po przycieciu nie szukalem - moze jest w regulaminie, a moze i nie

    Chodziło mi o prędkości dla smartfonów (choć podejżewam że będą
    zbliżone), najistotniejsze jest dla mnie do jakiej prędkości przytną po
    wykorzystaniu pakietu (czy będzie to w ogóle użyteczne).

    Chyba zapytam u źródła, dzięki za pomoc.

  • 4. Data: 2011-03-27 11:56:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Chodziło mi o prędkości dla smartfonów (choć podejżewam że będą zbliżone),
    > najistotniejsze jest dla mnie do jakiej prędkości przytną po wykorzystaniu
    > pakietu (czy będzie to w ogóle użyteczne).

    Mi kiedys przycielo na zwyklym Play Online - raczej do niczego uzyteczne to
    byc nie moglo...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-03-27 12:36:09
    Od: pol189 <p...@p...fm>

    W dniu 27.03.2011 13:56, SDD napisał(a) :
    > U?ytkownik "pol189"<p...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Mi kiedys przycielo na zwyklym Play Online - raczej do niczego uzyteczne to
    > byc nie moglo...
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Jeśli konsultantka się nie pomyliła to przycinają do 32 kB...
    echmmm cieniutko...

    pozdrawiam

    pol189

  • 6. Data: 2011-03-27 12:55:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jeśli konsultantka się nie pomyliła to przycinają do 32 kB...
    > echmmm cieniutko...

    Do 32 kB to by nie bylo tak tragicznie jeszcze.
    Obawiam sie jednak, ze chodzilo o 32 kb

    Pozdrawiam
    SDD