  • 1. Data: 2009-09-16 14:21:45
    Temat: PLAY rezygnuje z raomingu PLUSA od 1 listopada
    Od: "J.Kloina" <J...@h...co.uk>

    czy ktoś widział potwierdzdnie tej wiadmości oficjalnie?

    jk

  • 2. Data: 2009-09-16 14:48:06
    Temat: Re: PLAY rezygnuje z raomingu PLUSA od 1 listopada
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    J.Kloina pisze:
    > czy ktoś widział potwierdzdnie tej wiadmości oficjalnie?

    Jeśli to prawda, to przepływ klientów do Playa może istotnie zmaleć :)
    Pokrycie kraju jest zdecydowanie dalekie od ideału, ale może to dobry
    ruch. Będą mieli więcej środków na szybszą rozbudowę własnej
    infrastruktury.

    --
    Ten Szop

  • 3. Data: 2009-09-16 15:32:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "J.Kloina" <J...@h...co.uk> napisał w wiadomości
    > czy ktoś widział potwierdzdnie tej wiadmości oficjalnie?

    no to mają na to rok czasu, dopiero wtedy mogę przejść

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 4. Data: 2009-09-17 07:58:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szopa pisze:

> [...]
    > Pokrycie kraju jest zdecydowanie dalekie od ideału, ale może to dobry
    > ruch. Będą mieli więcej środków na szybszą rozbudowę własnej

    Po pierwsze primo autor watka to trol kolina wiec bez paniki.
    Po drugie primo umowa byla na 3 lata bodaj.
    Po trzecie primo jest nowa umowa
    Po czwarte primo zas roaming nie musza miec z Plusem moga miec z Era.

  • 5. Data: 2009-09-17 08:08:43
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Po czwarte primo zas roaming nie musza miec z Plusem moga miec z Era.

    no ja mam cichą nadzieję że z plusem będą nadal współpracować bo polecilem
    komuś play tam gdzie era zasięgu nie ma :P

  • 6. Data: 2009-09-17 09:43:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Wincynty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > no ja mam cichą nadzieję że z plusem będą nadal współpracować bo polecilem
    > komuś play tam gdzie era zasięgu nie ma :P

    Bedzie spokojnie.

  • 7. Data: 2009-09-17 09:48:17
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Wincynty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > no ja mam cichą nadzieję że z plusem będą nadal współpracować bo polecilem
    > komuś play tam gdzie era zasięgu nie ma :P

    To są takie miejsca, gdzie Era nie ma zasięgu ??? Znam wiele takich,
    gdzie Plus jest nieobecny od zawsze, a Era to chyba jest wszędzie.

    --
    Ten Szop

  • 8. Data: 2009-09-17 10:00:24
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości

    > To są takie miejsca, gdzie Era nie ma zasięgu ??? Znam wiele takich, gdzie
    > Plus jest nieobecny od zawsze, a Era to chyba jest wszędzie.

    oj jest takie miejsce - era działa tylko na zewnątrz budynku - plus zasięg
    full - nawet internet mi działał w budynku szybko - a z era musiałem
    wychodzić przed dom żeby zadzwonić. i to nie tylko 1 miejsce - obrzeża
    Krosna ale na wczasach miałem to samo - okolice Czaplinka.

  • 9. Data: 2009-09-17 10:02:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w
    wiadomości news:h8t0l1$i6g$1@pippin.nask.net.pl...

    > To są takie miejsca, gdzie Era nie ma zasięgu ???

    Bardzo wiele, zreszta dla kazdej sieci jest sporo takich miejsc w Polsce
    gdzie jej nie ma.
    Niestety nie istnieje w naszym Kraju siec idealna.

    pozdrawiam,

  • 10. Data: 2009-09-18 07:37:21
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości

    > To są takie miejsca, gdzie Era nie ma zasięgu ??? Znam wiele takich, gdzie
    > Plus jest nieobecny od zawsze, a Era to chyba jest wszędzie.

    Np. Sokolniki pod Łodzią. Między Zgierzem a Ozorkowem.