  • 1. Data: 2009-06-29 15:57:47
    Temat: PLAY: "więcej na start" KIEDY NAJPÓŹNIEJ "*111*31*2#" ????
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/startery/inde
    x.html
    Przperaszam ale jak to właściwie działa? Kupuję starter za 30zł i OD
    RAZU musze doładować za min. 10zł żeby dostać owe 15zł dodatkowo?
    Tzn. kiedy? Czy PRZED WYKONANIEM PIERWSZEGO połączenia?
    Czy też w dowolnym momencie, np. 2 miesiące potem, ale tak żeby było
    40zł w momencie PIERWSZEGO (i jedynego) wystukania *111*31*2# na
    klawiaturze?

  • 2. Data: 2009-06-29 16:05:41
    Temat: Re: "więcej na start" KIEDY NAJPÓŹNIEJ "*111*31*2#" ????
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    >Czy też w dowolnym momencie, np. 2 miesiące potem, ale tak żeby było
    40zł w momencie PIERWSZEGO (i jedynego) wystukania *111*31*2# na

    Dokladnie tak.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-06-29 16:27:55
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    z14g2000yqa.googlegroups.com...http://web.playmobile
    .pl/pl/play-karta/startery/index.html

    > 40zł w momencie PIERWSZEGO (i jedynego) wystukania  *111*31*2# na
    > klawiaturze?
    >
    > Dokladnie tak.

    Znaczy, że np. nawet rok po zakupieniu startera? Byleby było 40zł?

  • 4. Data: 2009-06-29 21:40:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On Jun 29, 6:05 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    Znaczy, że np. nawet rok po zakupieniu startera? Byleby było 40zł?

    No wiesz, pewnie az do odwolania/zakonczenia promocji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-30 14:01:12
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 29, 11:40 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Znaczy, że np. nawet rok po zakupieniu startera? Byleby było 40zł?
    >
    > No wiesz, pewnie az do odwolania/zakonczenia promocji.

    No wiesz, w regulaminie tej promocji jak byk na pierwszym miejscu jest
    napisane:
    Czyli warunkiem jest "zmieszczenie się" w okresie promocyjnym ale z
    AKTYWACJĄ startera a nie uruchomieniem tych środków (za pomocą
    wspomnianego "krótkiego kodu")!

  • 6. Data: 2009-06-30 16:09:37
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Zapomniałem wkleić cytatu. Więc jeszcze raz:

    > No wiesz, pewnie az do odwolania/zakonczenia promocji.

    No wiesz, w regulaminie tej promocji jak byk na pierwszym miejscu jest
    napisane:

    "1. Niniejsza Oferta Promocyjna skierowana jest do osób, które w
    okresie od 06.03.2009 r. do odwołania
    zakupią Zestaw Startowy Play Fresh 9 lub Play Fresh 30 i dokonają jego
    Aktywacji."

  • 7. Data: 2009-06-30 20:34:22
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Jun 2009 09:09:37 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Czyli warunkiem jest "zmieszczenie się" w okresie promocyjnym ale z
    >AKTYWACJĄ startera a nie uruchomieniem tych środków (za pomocą

    co to za promocja???? Ostatnio zakupilem corce starter PlayFresh za 30
    zl. Mozecie mnie nakierowac na te promocje?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-07-03 08:59:14
    Temat: Re: "więcej na start" KIEDY NAJPÓ?NIEJ "*111*31*2#" ????
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > co to za promocja???? Ostatnio zakupilem corce starter PlayFresh za 30
    > zl. Mozecie mnie nakierowac na te promocje?

    Tu jest wszystko:

    <http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Of
    erty_Promocyjnej_Bonus_na_Start.pdf>

    --