  • 1. Data: 2016-09-21 12:22:21
    Temat: PLUS GSM - co trzeszczy
    Od: Michal <m...@g...com>

    Czołem,

    Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
    Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

    Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg, szybkość netu
    (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów, jakość głosowa połączenia (w
    porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze.

    Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż w
    sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).

    Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia
    chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu
    zaoszczędzić te 5 złotych?

    Ciekaw jestem waszych opinii.

  • 2. Data: 2016-09-21 21:25:20
    Temat: Re: PLUS GSM - co trzeszczy