  • 1. Data: 2013-07-19 22:05:11
    Temat: PLUS GSM - połączenia
    Od: DanW <m...@w...pl>

    Witam,
    Od kilku miesięcy zauważam coraz gorszą jakość połączeń. Mysłałem, że to
    wina aparatu ale wymieniłem i jest to samo, centrum Legnicy, Jeleniej
    Góry, Świdnicy, Bolesławca - częściej komunikat "sieć chwilowo zajęta"
    niż połączenie, jakość rozmów na zewnątrz często gorsza niż przez
    pudełka po paście "IZO" za czasów Słodowego. Podczas przemieszczania się
    między nadajnikami podobnie, najpierw zanik słyszalności pomimo pełnej
    (wizualnie) zasięgu sieci, a później rozłączenie połączenia. Osobiście
    bardzo żałuję bo w górach to był jedyny do niedawna stabilny operator.
    Pozdrawiam Dan.

  • 2. Data: 2013-07-19 22:37:50
    Temat: Re: PLUS GSM - połączenia
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-19 22:05, DanW pisze:
    > pudełka po paście "IZO" za czasów Słodowego.
    Ja już, to Pana Adama Słodowego :)
    > bardzo żałuję bo w górach to był jedyny do niedawna stabilny operator.
    > Pozdrawiam Dan.
    Nie tylko w górach. W mieście tez zaliczają padake. Markety,
    pomieszczenia w budynkach poniżej gruntu gdzie do niedawna był zasięg a
    teraz PADAKA. Robią oszczędności na mocy BTS. Schodzą na psy.

    Testuje Virgin od niedawna (na razie tylko w mieście) i tam gdzie plus
    sie wykłada, virgin ma zasięg.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-07-19 22:39:51
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-07-19 22:37, Krzysztof 45 napisał/a:
    > Ja już, to Pana Adama Słodowego :)

    IZO to chyba był tylko proszek ;-)

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2013-07-22 18:34:04
    Od: "Belgique" <a...@w...pl>

    > pomieszczenia w budynkach poniżej gruntu gdzie do niedawna był zasięg a
    > teraz PADAKA. Robią oszczędności na mocy BTS. Schodzą na psy.

    Robią oszczędności na etatach w technice.

  • 5. Data: 2013-07-22 22:43:48
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

> [...]
    > (wizualnie) zasięgu sieci, a później rozłączenie połączenia. Osobiście
    > bardzo żałuję bo w górach to był jedyny do niedawna stabilny operator.

    Zielona Góra od jakichś 2 lat systematyczny spadek jakości od braku
    zasięgu, słaba słyszalność rozmówcy po zrywanie całkowite połączenia.
    Virgin w tych samych miejscach na razie ok zobaczymy za jakiś czas.
    Pozdr Tom