  • 1. Data: 2013-12-13 20:46:12
    Temat: PO teleinformatych
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    no i proszę tusk piardnął i już echem się rozeszło, dowiedziałem się dziś,
    że na lokalnej uczelni pojawił się kierunek nauczania "teleinformatyk"...
    mam pytanie, czy kto? czym zajmuje się "teleinformatyk"?

    znam takiego jednego dupostrzelca, co cały dzień się zastanawiał dlaczego z
    telefonu cyfrowego idzie numer: 22202130230*123, a z faksu już nie idzie...
    tusk awansował go na stanowisko kierownicze...

  • 2. Data: 2013-12-13 21:05:55
    Temat: Re: PO teleinformatych
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l8fo6e$d59$1@node1.news.atman.pl...
    > no i proszę tusk piardnął i już echem się rozeszło, dowiedziałem się dziś,
    > że na lokalnej uczelni pojawił się kierunek nauczania "teleinformatyk"...
    > mam pytanie, czy kto? czym zajmuje się "teleinformatyk"?

    Telekomunikacja + Informatyka.

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2013-12-13 23:48:37
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 13.12.2013 21:05, Ciemny pisze:

    > Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:l8fo6e$d59$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Telekomunikacja + Informatyka.

    Eeee tam, teleinformatyk to taki informatyk co nie jedzie do klienta,
    tylko robi przez zdalny pulpit, SSH, VNC itp. ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2013-12-13 23:52:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

    > Eeee tam, teleinformatyk to taki informatyk co nie jedzie do klienta,
    > tylko robi przez zdalny pulpit, SSH, VNC itp. ;-)

    To znaczy, że ma inny punkt siedzenia?

    --
    Jarek