  • 1. Data: 2003-12-26 23:23:21
    Temat: POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?
    Od: "Kate" <k...@p...onet.pl>

    Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
    mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)

    Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
    jak "ogólne".
    własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?

    usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
    mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
    zakładki "ogólne".
    Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!

  • 2. Data: 2003-12-27 01:00:08
    Od: "Michał Rolewski" <s...@o...pl>

    > Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
    jak "ogólne".
    > własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?

    Dziwne, ze az nie mozliwe, ze nie masz tej zakladki...
    Mozesz sobie sciagnac Window Washer-a, on usuwa odwiedzane strony i duzo
    innych rzeczy zasmieconych przez neta.
    http://www.webroot.com/php/tryme.php?bjpc=4060&vcode
    =DT01

  • 3. Data: 2003-12-27 07:10:07
    Od: "tomik" <t...@a...pp>

    Użytkownik "Kate" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam
    ich

    a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
    OPERA

    ktora jest darmowa i po prostu super

    pozdro
    tomik

  • 4. Data: 2003-12-27 09:39:58
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    tomik wrote:
    > a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
    > OPERA
    >
    > ktora jest darmowa i po prostu super

    ale zabannerzona - moze lepiej Mozilla Firebird?

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 5. Data: 2003-12-27 10:32:03
    Od: Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam-]@biezanow.net>

    Dnia sob 27. grudnia 2003 10:39,Mateusz Papiernik napisał(a):

    > ale zabannerzona - moze lepiej Mozilla Firebird?

    mi tam opera bardziej basuje, a bannerek mozna zablokować, i wtedy jest
    tylko ten oryginalny, pewnie by sie dalo go nawet podmienić by się
    komponował se skórą :)

    --
    pozdrawiam
    Książę Vegeta

  • 6. Data: 2003-12-27 10:48:48
    Od: "K" <k...@p...onet.pl>

    IE Privacy Keeper
    http://unhsolutions.net/IEPK/index.shtml MNIE URATOWALO!!!

    DZIEKI WSZYSTKIM ZA ODP I ZYCZE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

  • 7. Data: 2003-12-27 12:12:12
    Od: "tomik" <t...@a...pp>

    Użytkownik "K" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > IE Privacy Keeper
    > http://unhsolutions.net/IEPK/index.shtml MNIE URATOWALO!!!
    >
    > DZIEKI WSZYSTKIM ZA ODP I ZYCZE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    a dla mnie operka to poprostu kochana maszynka..a ten ie to jeden wielki
    syf

    ale i tak wszystkiego naj naj

    pozdro

  • 8. Data: 2004-01-01 23:25:20
    Od: "Typ Nietypowy" <t...@d...com>

    Użytkownik "tomik" <t...@a...pp> napisał w wiadomości
    > a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
    > OPERA
    czyli - ja używam Opery, więc każdy, kto używa IE jest "gupi"?
    > ktora jest darmowa
    a IE nie?
    > i po prostu super
    rzecz gustu
    pozdrawiam
    typ_nietypowy

  • 9. Data: 2004-01-02 01:14:04
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <t...@d...com> w artykule
    <news:bt2a9g$nqa$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
    > Użytkownik "tomik" <t...@a...pp> napisał w wiadomości
    > czyli - ja używam Opery, więc każdy, kto używa IE jest "gupi"?

    Nie. Ty jesteś "gupi", bo piszesz na niewłaściwą grupę.

    > a IE nie?

    Obie nie są darmowe. Za pierwszą płaci się oglądaniem reklam, za drugą
    płaci się przy zakupie systemu operacyjnego.

    > rzecz gustu
    > pozdrawiam
    > typ_nietypowy

    Napraw sobie Windows, IE, OE i wyzdrowiej. I nie pisz tu więcej nietypowo.
    Są gusta i jest netykieta.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 10. Data: 2004-01-02 16:43:23
    Od: "Typ Nietypowy" <t...@d...com>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <t...@d...com> w artykule
    >
    > Nie. Ty jesteś "gupi", bo piszesz na niewłaściwą grupę.
    Więc gdzie mam pisać, że nie zgadzam się z czyimś zdaniem? Może na
    pl.opinie.sprzeciw.tomik?
    <cut>
    > Są gusta i jest netykieta.
    Gdzie ją naruszyłem?