1. Data: 2003-12-26 23:23:21
Temat:POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?
Od:"Kate" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)

Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
jak "ogólne".
własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?

usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
zakładki "ogólne".
Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!

2. Data: 2003-12-27 01:00:08
Od:"Michał Rolewski" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
jak "ogólne".
> własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?

Dziwne, ze az nie mozliwe, ze nie masz tej zakladki...
Mozesz sobie sciagnac Window Washer-a, on usuwa odwiedzane strony i duzo
innych rzeczy zasmieconych przez neta.
http://www.webroot.com/php/tryme.php?bjpc=4060&vcode
=DT01

3. Data: 2003-12-27 07:10:07
Od:"tomik" <t...@a...pp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kate" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam
ich

a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
OPERA

ktora jest darmowa i po prostu super

pozdro
tomik

4. Data: 2003-12-27 09:39:58
Od:Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

tomik wrote:
> a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
> OPERA
>
> ktora jest darmowa i po prostu super

ale zabannerzona - moze lepiej Mozilla Firebird?

--
Mati (m...@m...net)
One man can make a difference

5. Data: 2003-12-27 10:32:03
Od:Kajetan Staszkiewicz <kajtek[-no-spam-]@biezanow.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia sob 27. grudnia 2003 10:39,Mateusz Papiernik napisał(a):

> ale zabannerzona - moze lepiej Mozilla Firebird?

mi tam opera bardziej basuje, a bannerek mozna zablokować, i wtedy jest
tylko ten oryginalny, pewnie by sie dalo go nawet podmienić by się
komponował se skórą :)

Książę Vegeta
biezanow.net

6. Data: 2003-12-27 10:48:48
Od:"K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IE Privacy Keeper
http://unhsolutions.net/IEPK/index.shtml MNIE URATOWALO!!!

DZIEKI WSZYSTKIM ZA ODP I ZYCZE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

7. Data: 2003-12-27 12:12:12
Od:"tomik" <t...@a...pp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> IE Privacy Keeper
> http://unhsolutions.net/IEPK/index.shtml MNIE URATOWALO!!!
>
> DZIEKI WSZYSTKIM ZA ODP I ZYCZE SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

a dla mnie operka to poprostu kochana maszynka..a ten ie to jeden wielki
syf

ale i tak wszystkiego naj naj

pozdro

8. Data: 2004-01-01 23:25:20
Od:"Typ Nietypowy" <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomik" <t...@a...pp> napisał w wiadomości
> a czy nie przyszlo ci do glowy zeby pracowac na wspanialej przegladarce
> OPERA
czyli - ja używam Opery, więc każdy, kto używa IE jest "gupi"?
> ktora jest darmowa
a IE nie?
> i po prostu super
rzecz gustu
pozdrawiam
typ_nietypowy

9. Data: 2004-01-02 01:14:04
Od:"Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <t...@d...com> w artykule
<news:bt2a9g$nqa$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Użytkownik "tomik" <t...@a...pp> napisał w wiadomości
> czyli - ja używam Opery, więc każdy, kto używa IE jest "gupi"?

Nie. Ty jesteś "gupi", bo piszesz na niewłaściwą grupę.

> a IE nie?

Obie nie są darmowe. Za pierwszą płaci się oglądaniem reklam, za drugą
płaci się przy zakupie systemu operacyjnego.

> rzecz gustu
> pozdrawiam
> typ_nietypowy

Napraw sobie Windows, IE, OE i wyzdrowiej. I nie pisz tu więcej nietypowo.
Są gusta i jest netykieta.

--
Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

10. Data: 2004-01-02 16:43:23
Od:"Typ Nietypowy" <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <t...@d...com> w artykule
>
> Nie. Ty jesteś "gupi", bo piszesz na niewłaściwą grupę.
Więc gdzie mam pisać, że nie zgadzam się z czyimś zdaniem? Może na
pl.opinie.sprzeciw.tomik?
<cut>
> Są gusta i jest netykieta.
Gdzie ją naruszyłem?