  • 1. Data: 2014-09-20 21:59:37
    Temat: [POZ] Ustawianie zbieżności
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Gdzie w Poznaniu dobrze robia?

  • 2. Data: 2014-09-20 22:34:54
    Temat: Re: [POZ] Ustawianie zbieżności
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-20 o 21:59, Budzik pisze:
    > Gdzie w Poznaniu dobrze robia?

    np eQuatro na gdyńskiej maja nowa maszyne

  • 3. Data: 2014-09-21 08:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > np eQuatro na gdyńskiej maja nowa maszyne

    Nowootwarty... Mówisz ze już wiedzą co robią...? :)

    Mieszkam w Luboniu moze cos bliżej tej czesci Poznania ktoś poleci?
    Kojarze ze kiedys było cos niedaleko stadionu Lecha ale za chiny nie moge
    skojarzyć co i gdzie.

  • 4. Data: 2014-09-21 11:05:40
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-20 21:59, Budzik pisze:
    > Gdzie w Poznaniu dobrze robia?

    Swego czasu tego typu rzeczy robiłem u Mielcarka (15 lat temu?).
    Dane teleadresowe z łatwościa wygooglasz.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 5. Data: 2014-09-21 11:37:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinJM m...@o...pl ...

    > Swego czasu tego typu rzeczy robiłem u Mielcarka (15 lat temu?).
    > Dane teleadresowe z łatwościa wygooglasz.

    Dzięki.
    Swoją droga masakryczna strona... fuj...

  • 6. Data: 2014-09-21 14:05:24
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-21 o 11:05, MarcinJM pisze:

    > Swego czasu tego typu rzeczy robiłem u Mielcarka (15 lat temu?).
    > Dane teleadresowe z łatwościa wygooglasz.

    Seba ma nowy warsztat w Komornikach i on siedzi głównie tam.
    Na Knapowskiego siedzi stara gwardia. IMO w obu miejscach
    robią to dobrze.

  • 7. Data: 2014-09-21 14:06:32
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-21 o 08:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Mieszkam w Luboniu moze cos bliżej tej czesci Poznania ktoś poleci?
    > Kojarze ze kiedys było cos niedaleko stadionu Lecha ale za chiny nie moge

    Nikt spoza branży nie otwiera warsztatu w ciemno, a IMO właściciel
    od 20 lat w branży moto.

    A skoro nowy, to może będą się starać.

  • 8. Data: 2014-09-21 15:29:29
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-21 14:05, megrimsES pisze:

    > Seba ma nowy warsztat w Komornikach i on siedzi głównie tam.
    > Na Knapowskiego siedzi stara gwardia. IMO w obu miejscach
    > robią to dobrze.

    Ja robiłem u starej gwardii :)
    Nie robili wstretów, ani nie zadawali pytan "po co?" jak prosilem o
    zmiane pochylenia o pol stopnia (w lanosie miałem dorobiona regulacje
    kata pochylenia) i stosowna korekte zbieżnosci.
    "Nasza klient, nasza pannnn" :)

  • 9. Data: 2014-09-21 16:41:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > Seba ma nowy warsztat w Komornikach i on siedzi głównie tam.
    > Na Knapowskiego siedzi stara gwardia. IMO w obu miejscach
    > robią to dobrze.

    W takim razie jade na Knapowskiego.

    Dzięki wielkie.