  • 1. Data: 2014-12-19 01:04:25
    Temat: POZ naramowicka/lechicka
    Od: megrimsPL <m...@i...pl>

    Nie wiem czy było.

    Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.

    Dlaczego!

  • 2. Data: 2014-12-19 01:32:03
    Temat: Re: POZ naramowicka/lechicka
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 01:04, megrimsPL pisze:
    > Nie wiem czy było.
    >
    > Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    > zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.
    >
    > Dlaczego!

    Nie mam pojecia - moze korki jakies tam sie tworza (ewentualnie
    wystepuja permanentnie)? ;-)

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2014-12-19 04:10:02
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    megrimsPL wydumał(a) w news:m6vq28$i6e$1@usenet.news.interia.pl :
    > Nie wiem czy było.
    > Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    > zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.
    > Dlaczego!

    Hłit marketingowy :) Jedzie mi tu tramwaj? :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-12-19 08:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsPL m...@i...pl ...

    > Nie wiem czy było.
    >
    > Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    > zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.
    >
    > Dlaczego!

    Dlaczego nie!

  • 5. Data: 2014-12-19 14:51:35
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    > zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.

    Czyżby zjadło Ci 'nie'? Jeżeli tak, to podzielam Twoje obawy.
    Choć na czas samego remontu też będzie tam niezły kocioł.

  • 6. Data: 2014-12-19 15:23:04
    Od: b...@g...com

    Nie interesuje mnie Poznan ale cos mi nie pasuje w twoim zdaniu:
    "Nowy władca zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka."

    czy może chciałeś napisać:

    Nowy władca zapowiedział, że NIE będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.

    ??

    Pozdr.
    Bugatti

  • 7. Data: 2014-12-19 19:11:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsPL" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem czy było.
    >
    > Grobelny już nie jest prezydentem Poznania. Nowy władca
    > zapowiedział, że będzie przebudowy Naramowicka/Lechicka.
    >
    > Dlaczego!

    Zapowiedział też że popsuje ruch samochodów gdzie się da - np. przejściem
    dla leni po jezdni mostu Dworcowego.
    Pewnie też przyklepie pomysł ZDM na wybudowanie świateł na Krzywoustego.

  • 8. Data: 2014-12-24 12:23:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 19 Dec 2014 19:11:58 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Zapowiedział też że popsuje ruch samochodów gdzie się da - np. przejściem
    >dla leni po jezdni mostu Dworcowego.
    >Pewnie też przyklepie pomysł ZDM na wybudowanie świateł na Krzywoustego.

    Niestety, taki jest ostatnio trend.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-12-24 13:20:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3g8l9apd0p2ipnep0mnrcvlhrvoe8kt9mr@4ax.
    com...

    > Niestety, taki jest ostatnio trend.

    Ale jaki, na budowanie świateł na drodze szybkiego ruchu, czy degeneracja
    miast przez nawalanie zebr co 20 m, mimo że pod spodem jest przejście
    podziemne?

  • 10. Data: 2014-12-25 19:37:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 24 Dec 2014 13:20:30 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale jaki, na budowanie świateł na drodze szybkiego ruchu, czy degeneracja
    >miast przez nawalanie zebr co 20 m, mimo że pod spodem jest przejście
    >podziemne?

    Likwidacja przejść podziemnych. Likwidacja kładek nad jezdniami. I
    nawalenie co moment przejśc i świateł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280