  • 1. Data: 2011-09-27 06:14:45
    Temat: POZNAŃ - korkownia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://tnij.org/nk01

    "Postęp prac na rondzie Jana Nowaka-Jeziorańskiego był widoczny. Ale
    tylko przez pierwszych kilkanaście dni. Teraz jakby wszystko stanęło,
    zwłaszcza wieczorami i w weekendy.

    - Aby ruszyć dalej, potrzebujemy rozjazdów. Są one produkowane tylko w
    Bydgoszczy - wyjaśnia Andrzej Nowakowski, prezes spółki Infrastruktura
    Euro Poznań 2012. - Termin dostawy wyznaczono nam dopiero na listopad."

    No to jak w tym kraju ma być dobrze. Prawie wszystkie remonty dróg
    w miastach w Niemczech są robione 24h na dobę.

    no tak..

  • 2. Data: 2011-09-27 09:15:55
    Temat: Re: POZNAŃ - korkownia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bydgoszczy - wyjaśnia Andrzej Nowakowski, prezes spółki Infrastruktura
    > Euro Poznań 2012. - Termin dostawy wyznaczono nam dopiero na listopad."

    Też to czytałem.
    I za taką wypowiedź (i sytuację) winni tego, że rozjazdów nie wyprodukowano
    na czas, ani nie opóźniono rozrycia ronda do czasu ich dostawy, powinni
    dyscyplinarnie stracić robotę od razu.

  • 3. Data: 2011-09-27 12:56:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 09:15, Cavallino pisze:
> [...]
    > wyprodukowano na czas, ani nie opóźniono rozrycia ronda do czasu ich
    > dostawy, powinni dyscyplinarnie stracić robotę od razu.

    Dokladnie. Kto planowal harmonogram robot? Jak oni teraz dopiero
    negocjuja termin dostarczenia rozjazdow. Najlepszy ostatni akapit:
    "Również w Bydgoszczy powstają rozjazdy dla trasy tramwajowej na
    Franowo (inwestycję również prowadzi spółka). Dlatego inżynierowie
    negocjują z producentem, by w ramach produkcji dla Franowo zrobili
    rozjazdy dla ronda. Tak, by prace mogły ruszyć dalej. Prezes ma
    nadzieję, że się uda."
    ...no ja pier... ma nadzieje? a moze sie modli? Co zrobi, jak sie jednak
    nie uda? Prace stana do wiosny jezeli powtorzy sie zima z zeszlego roku.
    Jak do tej pory stolica wlkp byla stawiana za przyklad wzorowej
    organizacji, porzadku i przemyslanych inwestycji. Jak widac - ten czas
    sie skonczyl :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-09-27 18:02:47
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-27 12:56, venioo pisze:
    > Jak do tej pory stolica wlkp byla stawiana za przyklad wzorowej
    > organizacji, porzadku i przemyslanych inwestycji. Jak widac - ten czas
    > sie skonczyl :|

    eee? Kiedy niby tak było? Bo jeśli chodzi o inwestycje drogowe, to
    zawsze (w znaczeniu: od kiedy tu mieszkam, a chwile to już jest) był SYF
    i MALARIA.

  • 5. Data: 2011-09-27 18:14:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 18:02, scobowski pisze:

    > eee? Kiedy niby tak było? Bo jeśli chodzi o inwestycje drogowe, to
    > zawsze (w znaczeniu: od kiedy tu mieszkam, a chwile to już jest) był SYF
    > i MALARIA.

    w calym kraju byl pod tym wzgledem syf i malaria. ale w p-niu najmniejszy :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-09-27 23:16:52
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-27 18:14, venioo pisze:

    > w calym kraju byl pod tym wzgledem syf i malaria. ale w p-niu
    > najmniejszy :)

    to bądź uprzejmy sobie przypomnieć najaktualniejsze:
    - remont wiaduktów na hetmańskiej
    - remont samej hetmańskiej
    - "remont" ronda starołęka
    - remont ronda śródka
    (które ponownie jest naokoło ro*****ne przez aquaneta teraz
    - i obecne: Jeziorańskiego (czyli Przybyszewskiego :P) + Kapy, z
    rozjebanym dojazdem do/zjazdem ze Śródki JEDNOCZEŚNIE + wiadukt w
    Antoninku + wykopki kurwa w całym mieście..
    Co za debil harmonogramy układał?? kto się k***a pod tym podpisał? Jaki
    kretyn jednocześnie rozkopuje dwa (trzy!) kluczowe ronda w zakorkowanym
    i tak mieście? Dlaczego do #$%^& nie ma torów/rozjadów na Przybysza
    przygotowanych zawczasu, tylko z rozkopanym rondem czekają, aż je K***A!
    ktoś na listopad wyprodukuje?
    A zamontują je w listopadzie (z obsuwą: w styczniu) ??? Jak będzie zima
    jak w zeszłym roku?
    Nieeee.. miasto poczeka rozkopane do kwietnia, skończą w maju....
    A jak "zamkną" roboty zimą - do do kwietnia mróz i tiry roz***ią swoje,
    i w maju będzie znów do remontu się nadawać..

    Gdzie pytać o zimowe opony do roweru..? ;-/

  • 7. Data: 2011-09-28 01:24:14
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 23:16, scobowski pisze:

    > to bądź uprzejmy sobie przypomnieć najaktualniejsze:

    <.ciach.>
    no ja to napisalem wlasnie z perspektywy sprzed tych remontow. kazdy
    nastepny niestety burzy tylko wizje poznania jako miasta sprawnie
    zarzadzanego i nowoczesnego.

    > Gdzie pytać o zimowe opony do roweru..? ;-/

    podobno w colex-ie mają ;)

    --
    venioo
    GG:198909