  • 1. Data: 2014-09-20 13:35:26
    Temat: POZNAN - nowe kamery?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Witam.
    Ostatnio nad wieloma skrzyżowaniami w Poznaniu postawili dodatkowe
    słupy zagięte pod kątem 90 stopni a na nich jakieś takie dziwne dość
    duże kamery tak na oko 20x20x50 cm. Na kamerach jest napis Siemens
    mają 2 obiektywy i połączone są jednym czarnym kablem.
    Stoją ze 20 m przed lub za skrzyżowaniem i obiektywy skierowane
    są na skrzyżowanie.

    Co to jest? Czy jakieś nowe fotoradary do robienia fotek przelatującym
    na czerwonym świetle?

    Przykładowo są takie na skrzyżowaniach Bukowska/Polska, Polska/Nowina.
    I coraz więcej ich widzę.

  • 2. Data: 2014-09-20 15:08:00
    Temat: Re: POZNAN - nowe kamery?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 września 2014 13:35:26 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:
> [...]
    >
    > na czerwonym świetle?
    >

    > Przykładowo są takie na skrzyżowaniach Bukowska/Polska, Polska/Nowina.

    Na pewno jakiś konkurs z nagrodami będą robili.

  • 3. Data: 2014-09-20 16:11:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.09.2014 o 13:35, megrimsES pisze:
> [...]
    > duże kamery tak na oko 20x20x50 cm. Na kamerach jest napis Siemens
    > mają 2 obiektywy i połączone są jednym czarnym kablem.

    Skoro Siemens to do "inteligentnego" sterowania ruchem. Przygotuj sie na
    zajebiste korki jak to ruszy.

  • 4. Data: 2014-09-20 16:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

> [...]
    > na czerwonym świetle?
    >
    > Przykładowo są takie na skrzyżowaniach Bukowska/Polska, Polska/Nowina.

    Nic nie słyszałem o nowych kamerach służących do łapania tych
    przelatujących na późnym zołtym ;-)
    Podejrzewam, ze to mogą być elementy elektronicznego sterowania ruchem. Ale
    to strzał w ciemno.

  • 5. Data: 2014-09-21 09:37:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Skoro Siemens to do "inteligentnego" sterowania ruchem. Przygotuj sie na
    > zajebiste korki jak to ruszy.

    Od dawna to działa, tyle że z reguły jest oparte na czujnikach w jezdni.